Volvo Auto Polska wspiera firmy rodzinne

Okazuje się, że firmy rodzinne* wytwarzają obecnie ponad 10% polskiego PKB. Według szacunków magazynu Newsweek, stanowią one 1/3 firm z sektora firm małych i średnich (MŚP) i zatrudniają ponad 1,3 miliona pracowników. Na podstawie tych danych Newsweek, na początku 2011 przygotował ranking najprężniej rozwijających się firm rodzinnych w minionych latach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W zestawieniu uwzględniono 1700 firm rodzinnych o największym potencjale rozwoju w Polsce. Liderów rankingu podzielono na wielkość firmy w zależności od skali zatrudnienia oraz miejsca działania. Analizę wyników firm rodzinnych przygotowała wywiadownia gospodarcza Dun & Bradstreet, a partnerem projektu została firma Volvo Auto Polska.

Wszystkie wyróżnione przedsiębiorstwa zostaną zaproszone na uroczyste gale, które odbędą się w szesnastu miastach wojewódzkich. Podczas tychże spotkań prezentowane będą nowe Volvo S60 oraz V60. Niespodzianką dla uczestników gali będzie również możliwość wygrania weekendu z nowym modelem Volvo.

Pierwsza gala odbyła się w Gdańsku, w Hotelu Hilton, a najbliższa została zaplanowana na 25 maja w Opolu. Cały projekt zakończy gala 14 grudnia w Warszawie.

Doceniamy i wspieramy przedsiębiorstwa z sektora firm małych i średnich, dlatego zdecydowaliśmy się na partnerstwo w projekcie Firm Rodzinnych Roku 2011 – powiedział Mariusz Nycz, Dyrektor Marketingu i PR Volvo Auto Polska.

* Według Newsweeka firma rodzinna, to takie przedsiębiorstwo, w której przynajmniej dwóch udziałowców łączą więzi rodzinne oraz mają minimum 51% udziałów. 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą