Volvo wśród najpopularniejszych marek w Narodowym Auto Teście Auto Świat 2009

W piątej edycji Narodowego Auto Testu przygotowanego przez magazyn Auto Świat Volvo w rankingu popularności i postrzegania marki zajęło 2 miejsce. Po raz trzeci Volvo znalazło się w gronie najlepszych marek motoryzacyjnych w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 2006 roku magazyn Auto Świat na podstawie przeprowadzanych ankiet wśród użytkowników samochodów organizuje badanie na najpopularniejsze marki samochodowe oraz najlepiej postrzegane modele samochodów w Polsce.

W tegorocznej edycji respondenci odpowiadali na 39 pytań podzielonych na 4 bloki tematyczne: dane ogólne, szczegółowa ocena pojazdu, problemy techniczne, jakość usług ubezpieczycieli. W sumie zebrano 21 tys. wypełnionych ankiet, w których respondenci ocenili ponad 500 samochodów. Z zebranych danych utworzono ranking najlepiej postrzeganych samochodów w Polsce – TOP50 oraz ranking 20 najpopularniejszych marek samochodowych.

W rankingu najpopularniejszych marek samochodowych Volvo zajęło 2 miejsce, a w rankingu najlepiej postrzeganych samochodów - TOP50, na 7 miejscu znalazło się Volvo S40/V40 (produkowane w latach 1995-2003). Samochód został doceniony w takich kategoriach jak: jakość wykończenia wnętrza, jakość pracy podstawowych podzespołów auta oraz napęd samochodu, w których zajął wysokie miejsca, odpowiednio – trzecie, piąte i szóste.  

W segmencie D i E – samochodów klasy średniej, Volvo S40/V40 zajęło 5 miejsce. W rankingach szczegółowych Volvo S40/V40 uplasowało się na następujących pozycjach:

- 13 miejsce w kategorii niezawodność;

- 6 miejsce w kategorii silnik;

- 10 miejsce w kategorii wnętrze;

- 13 miejsce w kategorii układ jezdny.

 Narodowy Auto Test Auto Świat to także ocena obsługi posprzedażnej, a w tym m.in. wykonywanych napraw w ASO. Jeśli chodzi o ocenę warsztatów samochodowych Volvo zajęło 3 miejsce w rankingu fachowości wykonywanych napraw w ASO oraz 1 miejsce w zestawieniu estetyki serwisów i kultury obsługi. W pierwszym z rankingów Volvo zanotowało awans o jedną pozycję, a w drugim umocniło się na swojej pierwszej pozycji i wyprzedza markę z drugiego miejsca już o prawie 2 punkty.

Zadowolenie i pozytywne postrzeganie naszej marki wyrażone przez respondentów NAT, daje powody do satysfakcji. Nasze 2 miejsce w ogólnym rankingu popularności oraz 7 miejsce Volvo S40/V40 pokazuje, że nasze samochody spełniają oczekiwania, które mają wobec nich nasi klienci. Dziękujemy wszystkim za wszystkie opinie nt. samochodów Volvo, osiągnięty rezultat to dla nas prawdziwy powód do dumy – powiedział Mariusz Nycz, Dyrektor Marketingu i PR w Volvo Auto Polska.   

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online