VOX dla architekta

Strategia, którą sieć Drzwi i podłogi VOX realizuje od kilku lat spowodowała, że marka ta systematycznie zyskuje uznanie nie tylko w oczach wymagających inwestorów, ale i projektantów. Wyszukując światowe marki dedykowane architektom wnętrz i wprowadzając je na polski rynek, VOX przedstawia nową jakość, która łączy  trendy z perfekcyjnym wykonaniem.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

 – Pomysł na ofertę dla architektów pojawił się w wyniku obserwacji, które czynimy odwiedzając targi w rozmaitych zakątkach świata. Produkty, które tam wyszukujemy i przywozimy do Polski, nie są znane tak szerokiemu gronu, jak w wielu krajach europejskich. Współpraca z architektami to ważna część naszej strategii, zależy nam więc, aby ta grupa docelowa dowiedziała się o ich istnieniu, obejrzała na własne oczy, dotknęła i oceniła czy są warte swojej ceny i pozytywnych opinii, jakimi cieszą się na Zachodzie – mówi Beata Jankowska, Koordynator współpracy z architektami sieci Drzwi i podłogi VOX.

O jakości i designie

Spotkania VOX z architektami odbywają się najczęściej w największych polskich miastach. Szkolenia są okazją nie tylko do zaprezentowania oferty i zapoznania architektów z nowymi produktami, które sieć Drzwi i podłogi VOX dystrybuuje na wyłączność. Dla VOX to także szansa na wysłuchanie opinii i sugestii projektantów, które są cennymi wskazówkami wyznaczającymi drogi rozwoju. Ten dialog jest bardzo ważną częścią współpracy sieci VOX z grupą zawodową, która jest głównym odbiorcą produktów przedstawianych przez VOX na rodzimym rynku.

Szkolenia cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony architektów, którzy chętnie spotykają się z przedstawicielami VOX w swoich miastach. – To optymalna formuła: podczas prezentacji, której czas nie przekracza dwóch godzin, przyglądamy się z bliska dwóch, trzem markom czy produktom i zyskujemy dostęp do bazy wiedzy, która jest nam potrzebna do pracy. Żeby dobrze poznać produkt, nie wystarczy o nim poczytać i obejrzeć go na zdjęciach. Np. prezentowane dziś dywany B.I.C. były intensywnie wyginane i „tarmoszone” – projektant zwraca uwagę na wiele aspektów, których inwestor nie bierze pod uwagę. Poza walorami estetycznymi, jakość i parametry techniczne to kwestie, które są dla nas najważniejsze, a tego nie pokażą najlepsze zdjęcia – komentuje Barbara Świętochowska z firmy Artezon, uczestniczka szkolenia, które odbyło się w Łodzi w czerwcu.

Kolejny cykl szkoleń rozpocznie się od września. Tradycyjnie spotkania odbędą się największych miastach, jak również  w tych, których VOX wcześniej nie odwiedzał. Będą to m.in. Katowice, Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra.

VOX dla architektów: produkty 

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"