W 2015 roku klienci TAURONA wybierali nowoczesne usługi i kanały komunikacji

Z podsumowania sprzedaży energii elektrycznej w 2015 r. wynika, że klienci indywidualni TAURONA coraz chętniej korzystają z nowoczesnych produktów energetycznych i wybierają elektroniczne kanały komunikacji. W 2015 r. aż 28 proc. klientów z segmentu gospodarstw domowych korzystało z elektronicznej formy rachunku za prąd, a prawdziwym hitem sprzedaży były produkty  Elektryk 24 H oraz Serwisant 24 H.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Usługi Elektryk 24 H oraz Serwisant 24 H wybrało już ponad 400 tys. klientów indywidualnych. Zaletą tych produktów jest gwarancja, że – w przypadku awarii instalacji elektrycznej lub sprzętu gospodarstwa domowego – klient może liczyć na natychmiastową pomoc „fachowca nie z przypadku”, ale rekomendowanego przez TAURON. Usługi Elektryk 24 H i Serwisant 24 H dają również gwarancję, że usterka zostanie usunięta nie tylko szybko i profesjonalnie, ale i bez dodatkowych kosztów. Usługa zawarta jest bowiem w cenie prądu określonej w promocyjnym cenniku.

 – Bardzo nas cieszy, że strategia rozwoju innowacyjnych produktów TAURONA sprawdza się na rynku, czyli, że klienci nie tylko deklarują chęć korzystania z takich usług – co wykazały prowadzone przez nas badania – ale decydują się na ich zakup. Co ich przekonuje? Myślę, że korzyści. Po pierwsze, profesjonalny serwis w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia usterki. Po drugie, pomoc w przypadku awarii instalacji elektrycznej w czasie nie dłuższym niż cztery godziny. Po trzecie, gwarancja atrakcyjnej ceny oraz ochrona przed podwyżkami prądu przez cały okres trwania umowy – informuje Grzegorz Lot, wiceprezes zarządu TAURON Sprzedaż.

 Warto zaznaczyć, że decyzje o zakupie produktów energetycznych nie są jednorazowe. Aż 98 proc. klientów, którzy korzystają z energii elektrycznej w gospodarstwach domowych po zakończeniu okresu obowiązywania umowy potwierdza chęć dalszego korzystania z produktów energetycznych.

Dla TAURONA to bardzo ważna informacja, bo sztuką jest sprzedaż produktów, które przynoszą zarówno wymierną wartość dla klientów jak i potwierdzają możliwość budowania w oparciu o te produkty trwałej wartość firmy – dodaje Grzegorz Lot.

W minionym roku TAURON odnotował również znaczący wzrost klientów indywidualnych, którzy  - po wcześniejszej zmianie – wracają do swojego sprzedawcy. W 2015 r. na powrót do TAURONA zdecydowało się 47 proc. klientów indywidualnych.

Wyniki podsumowania działalności TAURONA w 2015 r. na rynku sprzedaży energii elektrycznej dla klientów  odczytujemy nie tyle jako sukces, ile jako zobowiązanie do stałego budowania zaufania naszych klientów. Bo zawsze pamiętamy, że to klienci – swoimi decyzjami i wyborami – dają i zabierają „licencję na sprzedaż” - podsumowuje Grzegorz Lot.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji