Bydgoskie Centrum Klienta to nowoczesna jednostka, której głównym celem jest obsługa spraw klienta ze wszystkich kanałów kontaktu (poczta, internet, telefon, oddział) przy zachowaniu jednolitych standardów jakości i efektywności.
Bydgoska jednostka rozpoczęła działalność w styczniu 2012 roku i od tego czasu szybko rozszerza zakres działalności. Obsługuje już 85 proc. spraw przychodzących pocztą, a także wszystkie sprawy przychodzące przez kanały zdalne. W ostatnim czasie w Centrum powstały także stanowiska do obsługi telefonicznej. Każdego roku w jednostce obsługiwanych będzie kilka milionów spraw klientów Grupy PZU.
- Powstanie Centrum jest efektem zmiany modelu obsługi i ujednolicania kanałów kontaktu z klientami dostępnych w PZU. Dzięki zaangażowaniu pracowników w Bydgoszczy, klienci z całej Polski szybciej i wygodniej załatwią swoje sprawy bez względu na to, jak skontaktują się z nasza firmą – powiedział Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU.

Od założenia w Centrum Klienta PZU liczba pracujących w nim rośnie i do końca roku ma osiągnąć znacząco ponad 300 osób.
Grupa PZU
Grupa PZU to największa instytucja finansowa w Polsce i jedna z największych w naszej części Europy. W jej ramach działa już 27 spółek oraz oddziały zagraniczne na Litwie, Łotwie w Estonii oraz na Ukrainie. Grupa oferuje szeroki zakres usług ubezpieczeniowych. Co drugi ubezpieczający się Polak wybiera PZU. Zarządza również funduszami emerytalnymi, funduszami inwestycyjnymi i programami oszczędnościowymi. Obecnie Grupa PZU zabezpiecza przyszłość finansową 12 milionów Polaków. Firma spełnia najwyższe standardy odpowiedzialnego i zrównoważonego zarządzania, co potwierdza obecność PZU w składzie Indeksu RESPECT - indeksu spółek odpowiedzialnych społecznie na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Prowadzone na szeroką skalę działania w czterech obszarach: bezpieczeństwo, edukacja, zdrowie i kultura są wyrazem dbałości firmy o jej interesariuszy.












