W ING Remote Advisory dla procesów hipotecznych

Bank uruchomił nowy proces obsługi dla klientów wnioskujących o produkty hipoteczne. Teraz wszystkie formalności są załatwiane zdalnie,  a wizyta w oddziale odbywa się tylko raz – aby podpisać umowę.  Bank proponuje takie rozwiązanie jako pierwszy na polskim rynku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- W wyniku postępującej digitalizacji i mobilności zmieniają się przyzwyczajenia klientów. Dostosowujemy nasze modele obsługi do tego, jak w dzisiejszym świecie funkcjonują klienci, którzy oczekują kontaktu z bankiem w dogodnym dla nich miejscu i czasie. Nieustannie pracujemy nad efektywnymi i użytecznymi rozwiązaniami, odpowiadającymi na te potrzeby – powiedział Marcin Giżycki, wiceprezes ING Banku Śląskiego odpowiedzialny za Pion Bankowości Detalicznej.

- Najnowsze rozwiązania z zakresu zdalnego doradztwa tzw. Remote Advisory pozwalają klientom zdecydować kiedy i jak chcą się kontaktować z bankiem. Teraz oferujemy klientom możliwość zdalnego wnioskowania o kredyt hipoteczny, bez konieczności wychodzenia z domu – mówi Katarzyna Stawecka, Dyrektor Banku odpowiedzialna za kredyty hipoteczne i ubezpieczenia.

- Dotychczas spotkaliśmy się tylko z pozytywnymi opiniami klientów, którzy otrzymali kredyt hipoteczny poprzez nowy proces. Cenią sobie zdalność, szybkość i wygodę takiej obsługi. Chcemy doskonalić ten proces i rozszerzać na inne produkty i usługi, aby był bardziej przyjazny dla klientów – dodała Katarzyna Stawecka.

W nowym modelu obsługi doradca przedstawia klientowi ofertę i wstępnie szacuje zdolność kredytową. Kiedy klient podejmie decyzję o wyborze produktu, doradca zdalnie asystuje przy wypełnianiu wniosku i kompletowaniu dokumentacji. Klient wysyła wniosek kredytowy wraz z załącznikami  poprzez system bankowości internetowej Moje ING lub mailem. Decyzja kredytowa jest również udzielana on-line. Wizyta w oddziale jest konieczna jedynie po to, aby podpisać umowę kredytową.

Klientowi, który zdecyduje się na zdalną obsługę dedykowany jest jeden doradca i to on prowadzi jego sprawę od początku do końca procesu udzielenia kredytu. Klient może się z doradcą skontaktować telefonicznie, przez mail, system Moje ING, a niebawem również przez czat. I to klient decyduje, jaka forma kontaktu mu najbardziej odpowiada.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech