"Wielka wyprzedaż, taniej do 30%" to jej hasło przewodnie. Celem kampanii jest wsparcie ogólnopolskiej akcji promocyjnej oraz wzmocnienie wizerunkusieci. Całkowity budżet kampanii to ponad 2,5 mln zł.
Trzonem akcji jest reklama telewizyjna. Dziesięciosekundowy spot będzie emitowany w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TVP3, TV4 oraz TVN7. W sumie zaplanowano ponad 450 emisji w okresie od 15 listopada do 12 grudnia.
Ważnym wsparciem dla telewizji są billboardy - około 600 tablic w całej Polsce.
Reklamy akcyjne ukażą się również w prasie, między innymi w Tele Tygodniu oraz dodatkach do dzienników lokalnych - Tele Programie i Tele Magazynie,w dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich oraz prasie wnętrzarskiej i poradnikowej. Łączny nakład wszystkich tytułów prasowych, w których znajdzie się reklama akcyjna wynosi blisko 13 mln egzemplarzy. Przygotowano także ponad milion gazetek reklamowych z ofertą promocyjną sieci, kolportowanych w sklepach oraz insertowanych w ogólnopolskiej Gazecie Wyborczej. Informacje o akcji pojawią się na stronach internetowych Komfortu oraz na wybranych portalach internetowych.

W sklepach Komfortu kampanię wspierają plakaty, promocyjne etykiety cenowe oraz banery.
Celem kampanii jest poinformowanie klientów o wyprzedaży w Komforcie, oraz przypomnienie marki i oferty, budowanie i utrwalanie wizerunku sieci jako specjalisty - lidera branży pokryć podłogowych.
Strategia firmy zakłada dotarcie do klientów z przekazem, iż "Komfort oferuje produkty najwyższej jakości w bardzo dobrych, a także wyjątkowo okazyjnych cenach". Główny nacisk akcji został położony na obniżone ceny w Komforcie. Kampania medialna potrwa cztery tygodnie. Promocja w sklepach rozpocznie się w poniedziałek 15. listopada i zakończy 31 grudnia.











