W marcu zyskał tylko Polsat, ostro w dół TVN

Tylko Telewizja Polsat miały w marcu br. większe udziały w rynkuniż rok wcześniej. Liderem była TVP 1 przed TVP 2, a najwięcejstracił TVN. W grupie komercyjnej największy udział miała takżeJedynka, ale drugi był Polsat. Ranking top 30 stacji tylko wraporcie Wirtualnemedia.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem rynku telewizyjnego w marcu 2009 roku była "Jedynka" -wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl. W porównaniu z analogicznym okresem w 2008 rokuTVP1 zanotowała spadek udziału w rynku o 0,43 punktu proc. dopoziomu 23,25 proc.. Druga w rankingu TVP2 straciła 1,54 punktuproc. (15,78 proc.).

Na trzecie miejsce awansowała telewizja Polsat, wzrost o 0,64punktu proc. (15,19 proc.).

Na czwartej pozycji - spadek o 2,83 punktu proc. - znalazła sięTVN (14,66 proc.).

W grupie 16-49 - docelowej dla stacji komercyjnych - pozycjęlidera utrzymała TVP1, mimo spadku. Na drugim miejscu znalazł sietelewizja Polsat, która jako jedyna poprawiła udział wrynku.

W grupie 16-49 (miasta) na pozycji lidera znalazła się TVN przedTVP1.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji