Liderem rynku telewizyjnego w marcu 2009 roku była "Jedynka" -wynika z najnowszych danych TNS OBOP przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl. W porównaniu z analogicznym okresem w 2008 rokuTVP1 zanotowała spadek udziału w rynku o 0,43 punktu proc. dopoziomu 23,25 proc.. Druga w rankingu TVP2 straciła 1,54 punktuproc. (15,78 proc.).
Na trzecie miejsce awansowała telewizja Polsat, wzrost o 0,64punktu proc. (15,19 proc.).
Na czwartej pozycji - spadek o 2,83 punktu proc. - znalazła sięTVN (14,66 proc.).
W grupie 16-49 - docelowej dla stacji komercyjnych - pozycjęlidera utrzymała TVP1, mimo spadku. Na drugim miejscu znalazł sietelewizja Polsat, która jako jedyna poprawiła udział wrynku.
W grupie 16-49 (miasta) na pozycji lidera znalazła się TVN przedTVP1.












