W Orange klienci mają lepiej

Dziś w telewizji, prasie, internecie oraz na bilbordach wystartowała kampania „w Orange zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej”. Przez cały listopad klienci będą mogli dowiedzieć się jak łatwiej i wygodniej korzystać z oferty Orange dzięki usługom: forum pomocy technicznej, powiedz ile oraz wirtualny doradca.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Celem kampanii jest pokazanie co robimy w Orange by klienci byli zadowoleni z naszych usług. Dlatego w naszych reklamach mówimy o konkretnych rozwiązaniach, które odpowiadają na ich najczęstsze potrzeby – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki Mediów i Komunikacji Grupy TP.

- Komunikujemy działania, które są odpowiedzią Orange na oczekiwania klientów. Wynikają one z rozmów, które prowadzimy z nimi we wszystkich kanałach social media, a w szczególności na blogach, Facebooku i innych forach. Nasze zaangażowanie w media społeczne traktujemy serio i wyciągamy z nich wnioski – mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor PR i Sponsoringu Grupy TP.

Narzędzia stworzone przez Orange pomagają klientom w ich najczęstszych bolączkach: jak rozwiązać problem z telefonem czy internetem, skontrolować stan swoich wydatków oraz dobrać ofertę optymalną do indywidualnych potrzeb.

Forum pomocy technicznej – www.orange.pl/forum - to miejsce gdzie użytkownik znajdzie odpowiedzi na standardowe i rzadziej występujące problemy techniczne dotyczące telefonów, internetu, technologii i usług. Może tam również podzielić się własnym doświadczeniem z korzystania z usług Orange czy zaproponować własne, niestandardowe rozwiązanie jakiegoś problemu.

Powiedz ile – jest usługą umożliwiającą bezpłatne sprawdzenie pozostałych do wykorzystania środków z abonamentu czy ilości SMS-ów. By to zrobić wystarczy wpisać na telefonie krótki kod (*103*#), wysyłać SMS o treści ILE pod numer 8005 lub zalogować się na swoje konto na www.orange.pl. Usługa dostępna jest dla osób korzystających z abonamentowych i mix taryf Delfin, Pelikan i Pantera.

Wirtualny doradca – to aplikacja, która na podstawie analizy odpowiedzi na kilka prostych pytań dotyczących sposobu korzystania z telefonu, sugeruje ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb klienta Orange. Wirtualny doradca sugeruje najlepiej dopasowaną taryfę oraz usługi, które pozwolą obniżyć koszty połączeń, SMS-ów czy korzystania z internetu w telefonie. Aplikacja pomaga dobrać najlepszą ofertę zarówno dla klientów korzystających z oferty abonamentowej, jak i na kartę. Dostępna jest na profilu Orange na Facebooku: www.facebook.com/OrangePolska.

Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, a media zaplanował dom mediowy Mediaedge:cia.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"