W sierpniu w TVP najdroższe reklamy przy transmisjach z igrzysk olimpijskich, licytacje przy meczach siatkarzy

W sierpniu reklamodawcy Telewizji Polskiej najwięcej zapłacą za spoty przy transmisjach z rozgrywek polskich siatkarzy i piłkarzy ręcznych na igrzyskach olimpijskich w Rio de Janeiro. Biuro Reklamy TVP planuje też licytacje bloków reklamowych przy meczach siatkówki.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Średnie ceny reklam na głównych antenach TVP w sierpniu br. są w jednych pasmach wyższe, a w wybranych niższe niż przed rokiem.

W TVP1 najwyższe ceny mają spoty przy transmisjach z meczy siatkówki rozgrywanych podczas igrzysk olimpijskich w Rio de Janeiro. Najdroższy jest spot przy meczu finałowym 21 sierpnia - kosztuje 76,2 tys. zł (cena netto za 30-sek. spot). Cena reklamy przy półfinale wynosi od 58,5 do 64,6 tys. zł, a przy ćwierćfinałach - maksymalnie 60,9 tys. zł. Z kolei za spot przy meczach w fazie grupowej trzeba zapłacić od 31 do 53 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP poinformowało, że bloki reklamowe przy meczach siatkówki z udziałem Polaków (zarówno w fazie grupowej, jak i w przypadku awansu Polaków do rundy pucharowej) będą sprzedawane w licytacji.

Reklamodawcy zainteresowani blokami przy „Wiadomościach” zapłacą 24,7 tys. zł przy emisji niedzielnej (25,2 tys. zł w sierpniu ub.r.) i od 8,1 do 12,8 tys. zł w dni powszednie (rok temu od 6,7 do 9 tys. zł).

Cena reklamy przy wieczornym serwisie sportowym w TVP1 to wydatek rzędu 24,7 tys. zł przy emisji w niedziele (24,9 tys. zł w sierpniu ub.r.) oraz maksymalnie 28,9 tys. zł w dni powszednie (rok temu 23,6 tys. zł). Spot przy prognozie pogody kosztuje natomiast 26,7 tys. zł w niedziele ( 22,8 tys. zł rok temu) i do 24,1 tys. zł w dni robocze (w ub.r. - maks. 22,3 tys. zł).

Za reklamę przy serialu „Ojciec Mateusz” trzeba zapłacić 12,8 tys. zł (wobec 14,4 tys. zł w ub.r.), a przy „Sprawie dla reportera” - 10,9 tys. zł (w ub.r. 12,8 tys. zł).

W TVP2 najwięcej kosztuje reklama przy olimpijskich meczach piłki ręcznej. Za spot przy spotkaniu finałowym trzeba zapłacić 58,1 tys. zł, przy półfinale - 50,6 tys. zł, przy ćwierćfinałach - 29,3 tys. zł, a przy meczach w fazie grupowej - do 27,8 tys. zł (taka cena obowiązuje przy meczu Polski z Brazylią).

Pod koniec sierpnia na antenę TVP2 wracają seriale: „M jak miłość”, „Barwy Szczęścia” i „Na dobre i na złe”. Cena reklamy przy pierwszym wynosi maksymalnie 39,3 tys. zł (przed rokiem od 33 do 35,5 tys. zł), przy drugim - 22 tys. zł ( w ub.r. od 14,7 do 26 tys. zł), a przy środowym „Na dobre i na złe” - 32,5 tys. zł.

Telewizja Polska jako drugi z głównych nadawców telewizyjnych ogłosiła cennik reklamowy na sierpień. Od piątku sprzedaż swojej oferty prowadzi już TVN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów