Najwięcej widzów w styczniu 2006 roku zyskała telewizja TVN a spory spadek zanotowała TVP 1 - wynika z najnowszych z danych AGB Nielsen Media Research.
W porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku "Jedynka" zanotowała spadek udziału w rynku o 1,78%. Druga w rankingu TVP 2 straciła 0,34%.
Trzecia miejsce utrzymała Telewizja Polsat (wzrost o 0,09%), która jednak nad czwartą telewizją TVN ma już tylko 0,23% przewagi (rok wcześniej było to 1,82%). +420062005styczeńChannelSHR %ChannelSHR %TVP125,62%TVP127,40%TVP221,41%TVP221,75%Polsat15,79%Polsat15,70%TVN15,56%TVN13,88%TVP34,84%TVP34,84%TV42,02%TV42,53%TVN241,78%TVN71,60%TVN71,31%TVPolonia1,07%CN/TCM0,82%TVN240,89%TVPolonia0,75%CN/TCM0,73%Eurosport0,67%Jetix0,72%Jetix/FoxKids0,58%Eurosport0,59%MiniMini0,46%TVPULS0,49%Polsat2_info0,43%Discovery0,43%Discovery0,42%VIVA0,37%TN/TVPULS0,38%Tele50,36%ZigZap0,38%MiniMini0,31%Hallmark0,38%Hallmark0,30%VIVA0,33%Polsat2_info0,27%AXN0,31%ZigZap0,27%












