Wakacyjna kampania Cinema City

Dom mediowy PRO Media House zaplanował i zakupił ogólnopolskąkampanię dla sieci kin Cinema City.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wizerunkowo - sprzedażowa kampania promuje konkurs firmowanyprzez sieć Cinema City oraz operatora komórkowego Play.

Kompleksowa kampania, skierowana do osób w wieku 15-35 latuwzględnia nośniki outdoorowe (tablice 5x2, Super 12, siatkiwielkoformatowe), zróżnicowane formy reklamowe w Internecie -strony www oraz komunikatory, prasę (dzienniki ogólnopolskie),działania ambientowe w autobusach komunikacji miejskiej orazkampanię w lokalnych stacjach radiowych.

Działania reklamowe koncentrują się głównie w większychmiastach, w których Cinema City posiada już 23 multiplexy.

Kampania potrwa do końca sierpnia 2007 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu