„Warsaw Shore 5” hitem w telewizji i Player.pl

Wiosną br. „Warsaw Shore” oglądało średnio 84 tys. osób, o 17 tys. widzów mniej, niż wiosną ub.r. MTV Polska w czasie emisji reality-show nie dał szans swoim głównym konkurentom, a wpływy z reklam wyniosły 811 tys. zł. Reality-show było hitem w Player.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Warsaw Shore 5” hitem w telewizji i Player.pl

Premierowe odcinki piątej odsłony reality-show „Ekipa z Warszawy” na antenie MTV Polska oglądać można było w niedziele o godz. 23.00, w okresie od 28 lutego do 26 czerwca 2016 roku. Produkcję oglądało średnio 84 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,12 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i 1,98 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek formatu z 13 marca br. - obejrzało go średnio 141 tys. osób.

- Piąty sezon „Warsaw Shore” przyniósł widzom wiele nowości. Po raz pierwszy program realizowany był we Wrocławiu. Ekipa powiększyła się o nowe osoby, a sezon obejmował aż 16 odcinków - mówi nam Jerzy Dzięgielewski, dyrektor ds. produktu i portfolio w Viacom International Media Networks.

- Odcinki emitowane były od 28 lutego do 26 czerwca w każdą niedzielę o 23:00, a następnego dnia były dostępne na platformie Player.pl. Pierwszy raz w historii „Warsaw Shore” program był tak szeroko dostępny online, dlatego podsumowując popularność piątego sezonu patrzymy dużo szerzej i bierzemy pod uwagę zarówno oglądalność telewizyjną, jak i nielinearną oraz zaangażowanie naszych widzów w komunikację wokół programu na platformach społecznościowych - dodaje.Piąta odsłona „Ekipy z Warszawy” w porównaniu do pierwszej części trzeciej serii programu straciła 17 tys. widzów. Wówczas reality-show (odcinki pokazane w okresie od 29 marca do 14 czerwca ub.r.) oglądało średnio 101 tys. osób, a jego udział uplasował się na poziomie odpowiednio 1,25 proc. i 2,15 proc.

Z kolei premierowe odcinki letniej odsłony reality-show „Ekipa z Warszawy” pt. „Warsaw Shore: Summer Camp” pokazywane w okresie od 11 października 2015 roku do 3 stycznia 2016 roku, oglądało średnio 116 tys. widzów, co przełożyło się na 1,43 proc. i 2,53 proc. udziału.

- W telewizji pierwsze 3 odcinki zanotowały świetne wyniki osiągając najlepszy w historii SHR w grupie 16-35 (6,75 SHR%) oraz świetny ATS (28,2 min). Ze względu na wydłużony sezon, ostatnie odcinki przypadły na okres szaleństwa piłkarskich emocji, co sprawiło, że średnia wyników oglądalności całego sezonu spadła i była słabsza niż przy czwartym sezonie „Warsaw Shore” - informuje nas Dzięgielewski.

Kanał MTV Polska w czasie nadawania premierowych odcinków „Warsaw Shore 5” był zdecydowanym liderem wśród kanałów z ofertą dla młodzieży. Na drugim miejscu z udziałem wynoszącym już tylko 0,38 proc. uplasowała się Eska TV, a kolejne lokaty zajęły stacje muzyczne: 4fun.tv (0,07 proc.) i Viva Polska (0,02 proc.). Taka sama była kolejność kanałów wśród widzów w grupie komercyjnej.

Wpływy reklamowe z premierowych odcinków piątej edycji rozrywkowego formatu wyniosły 811 tys. zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

- Wszystkie odcinki piątego sezonu „Warsaw Shore” zanotowały rewelacyjne wyniki oglądalności w Internecie, czyli na platformie Player.pl. Na tej platformie „Warsaw Shore” jest najpopularniejszym programem spośród programów nienależących do TVN. W zestawieniu wszystkich programów zajmuje trzecie miejsce, zaraz po „Singielce” i „Na wspólnej” - mówi nam dyrektor z VIMN.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wszystkie-sezony-warsaw-shore-w-serwisie-player-pl ##

- Dodatkowo program niezmiennie angażuje ogromną grupę fanów w mediach społecznościowych. Fanpage „Warsaw Shore” skupia już prawie 524 tysięcy fanów, a profil na instagramie - 96 tysięcy followersów. Nie słabnie również popularność kont poszczególnych uczestników, przy czym najpopularniejsze konto Małej Ani ma już ponad 449 tysięcy fanów – dodaje.

- Gdybym miał powiedzieć co sprawia, że „Warsaw Shore” tak podoba się fanom, powiedziałbym, że to unikalne  połączenie wyjątkowych, szczerych osobowości Ekipowiczów z doświadczeniem twórców programu, którzy wiedzą, w jaki sposób przygotować elektryzujące show i jak dotrzeć z tym komunikatem do określonej grupy odbiorców. Wielu obserwatorów było przekonanych, że po pierwszej edycji „Warsaw Shore” zniknie z anteny jako sezonowa ciekawostka, jednak z roku na rok przybywa nam widzów i internautów zaangażowanych w przygody Ekipowiczów - ocenia Dzięgielewski.

1 lipca br. ruszyły zdjęcia do drugiej odsłony letniej edycji reality-show „Warsaw Shore - Summer Camp”, które potrwają do 13 lipca br. Program tym razem jest nagrywany w Mielnie.

- Właśnie ruszyliśmy ze zdjęciami do szóstego sezonu, co w realiach płatnej TV jest absolutnym ewenementem. To dla nas najlepsze potwierdzenie, że robimy to dobrze - dodaje dyrektor VIMN.Uczestnicy reality-show spędzają czas nad polskim wybrzeżem, bawiąc się w tamtejszych klubach. W „Summer Camp 2” pojawią się: Mała Ania, Damian, Klaudia, Jakub, Magda i Wojtek. W tej edycji programu nie wezmą jednak udziału Ewelina, Piotr i Paweł.

Od 3 lipca br., w niedziele o godz. 23.00 (czyli w byłym paśmie „Warsaw Shore”) MTV Polska emituje spin-of programu „Cała prawda o Warsaw Shore”, w którym uczestnicy show wspominają najlepsze momenty dotychczasowych edycji.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"