Warta – nowe otwarcie, nowe logo

TUiR Warta zmienia logo. Nawiązuje ono do symboliki Grupy Talanx, nowego głównego akcjonariusza spółki, ale równocześnie pozwala zachować ciągłość z marką znaną w Polsce od 1920 r., bardzo cenioną i rozpoznawalną. Nowe i nowoczesne logo podkreśla jakość oferty, przyjazność ubezpieczyciela i innowacyjność – cechy nowej organizacji budowanej w procesie połączenia Warty i HDI.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Nowe logo przyciąga uwagę i jest bardzo nowoczesne. Jego podobieństwo do logo Talanx jest jasnym potwierdzeniem, że Warta jest już częścią Grupy Talanx. Polska jest obecnie naszym drugim najważniejszym rynkiem – mówi Herbert K. Hass, prezes zarząduTalanx.

Dodaje, że decyzja o utrzymaniu marki Warta była oczywista od początku. To marka tak silna, ceniona i rozpoznawalna w Polsce, że jest ważnym elementem wpływającym na wartość spółki. Strategia Talanx zakłada wykorzystywanie wielu brandów na różnych rynkach czy dla różnych profili działalności spółek, stąd z powodzeniem ten koncept może być realizowany również w Polsce.

- Zmieniliśmy logo z dwóch powodów. Po pierwsze – tworzymy zupełnie nową organizację i nowe logo ma odzwierciedlać rzeczywisty charakter Warty, jej nowoczesność, innowacyjność i otwartość. Po drugie, na skutek zmiany właścicielskiej nie mogliśmy pozostać przy dotychczasowym logotypie, a chcieliśmy, żeby nowy podkreślał naszą przynależność do grupy Talanx - mówi Jarosław Parkot, prezes zarządu Warty.

Wyjaśnia, że nowa organizacja powstaje na bazie łączących się obecnie spółek TUiR Warta oraz HDI Asekuracja TU, a w kolejnym etapie spółek życiowych. Fuzja tych pierwszych została już zaakceptowana przez Komisję Nadzoru Finansowego i teraz trwają procedury prowadzące do finalizacji połączenia na przełomie roku. Zgodnie ze strategiczną decyzją zarządu Talanx International po połączeniu utrzymane zostaną dwie marki do sprzedaży detalicznych ubezpieczeń majątkowych: Warta i HDI Asekuracja. Utrzymane zostaną też odrębne sieci sprzedaży detalicznej.

- Każda z marek ma swoich wiernych klientów, swoją specyfikę i profil działalności. Dlatego wierzymy, że utrzymanie dwóch marek i odrębnych sieci sprzedaży pozwoli na szersze dotarcie do klientów z ofertą. Warta ma być ubezpieczycielem dla każdego Polaka – mówi Jarosław Parkot.

Siła sprzedażowa połączonych spółek będzie jedną z większych w Polsce. Łącznie Warta będzie dysponowała ponad 450 placówkami własnymi. Na jej rzecz będzie pracowało około 8 tys. agencji wyłącznych i multiagencji, w ramach których ubezpieczenia będzie sprzedawało ponad 20 tysięcy osób.

- Odrębne placówki, siły sprzedaży i produkty, to jedna z niewielu rzeczy, które się nie zmienią. Od strony obsługi klienta po sprzedaży procedury będą ujednolicone, żeby zapewnić jeden wysoki standard obsługi dla każdego klienta – mówi Jarosław Parkot.

Rebranding będzie wsparty największą w historii Warty kampanią reklamową, która potrwa do końca roku. Obejmie ona m.in. emisję sześciu różnych filmów w głównych stacjach telewizyjnych. Reklamy będą widoczne też w kinach, na billboardach, w prasie i internecie.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"