WARTA zaczyna prace z nową agencją reklamową

WARTA zakończyła przetarg na agencję reklamową full-service. Zwycięzcą została agencja LOWE, która przedstawiła najciekawszą platformę kreatywną.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wybrana agencja na zapewnić kompleksowe usługi, czyli wsparcie w obszarach ATL, BTL, Internet oraz propozycje ciekawych projektów niestandardowej komunikacji.

- Koncepcje przedstawione przez agencję LOWE zostały ocenione najlepiej, gdyż doskonale wpisywały się w strategię naszej firmy – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR WARTY.

Przypomina, że koncepty kreatywne przygotowane przez osiem startujących w przetargu agencji były oceniane przez klientów WARTY i dopiero po analizie wyników tych badań, została podjęta decyzja o wyborze partnera do współpracy w tym obszarze.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu