Digital influencerzy wspierają akcję firmy Wawel "Serce rośnie"

Wawel rusza z akcją digitalową, wspierającą drugą edycją CSR-owej akcji "Serce rośnie". Do współpracy zaproszono youtuberów z kanałów LoJournal, Poliplot, Treneiro, N3jxiom z ekipą Fantasy i Billie Sparrow.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Akcję zaplanowano do końca listopada. W ramach współpracy z marką, o idei pomagania opowiadają na swoich kanałach zaproszeni youtuberzy.

Program stanowi integralną część platformy komunikacyjnej marki Wawel „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”.

Aby wziąć zaś udział w "Serce rośnie", należy kupić dowolny produkt marki Wawel oznaczony serduszkiem i wprowadzić kody z opakowań lub paragony w przypadku zakupów produktów na wagę, na stronie programu. Środki zebrane w czasie akcji zostaną przeznaczone na wsparcie jednej z pięciu organizacji charytatywnych: Fundacji Anny Dymnej „Mimo wszystko”, Fundacji „Wawel z Rodziną”, „Akademii Przyszłości”, Fundacji Jaśka Meli „Poza Horyzonty” i Fundacji Ewy Błaszczyk „Akogo?”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?