„Wchodzisz w to?” w kampanii odświeżającej Wyborową Smaki Świata

W punktach sprzedaży ruszyła kampania reklamowa wódki Wyborowa Smaki Świata (Pernod Ricard Polska) pod hasłem „Wchodzisz w to?”. Akcję przygotowała agencja Lowe Warsaw.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe reklamy Wyborowej Smaki Świata pokazują osoby bawiącej się na owocach obecnych w danym wariancie smakowym tej wódki. Podsumowują to slogany takie jak „Buszowanie w Mięcie” „Freestyle w Mango” czy „Zabawa w Cytrusach”, które uzupełnia hasło główne: : „Wchodzisz w to?”.

grafika

Celem akcji, prowadzonej w punktach w handlu tradycyjnego i nowoczesnego, jest odświeżenie komunikacji Wyborowej Smaki Świata i wyróżnienie jej na półkach sklepowych.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Lowe Warsaw. Zdjęcia wykonał Jacek Kołodziejski, ich retuszem zajął się Piotr Hołubowicz, a za produkcję sesji odpowiadała firma Shootme.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"