Weź pożyczkę w ING i dopnij swego

Wystartowała nowa kampania reklamowa ING Banku Śląskiego, w której bank motywuje Polaków do działania. Z badań przeprowadzonych na zlecenie banku przez TNS wynika, że ponad dwie trzecie osób odkłada realizację ważnych dla nich rzeczy na później, a najczęstszym powodem jest brak pieniędzy. ING prezentuje pożyczkę jako narzędzie do realizacji swoich planów, rozwoju osobistego, a także własnego biznesu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ciągu ostatniej dekady w polskim społeczeństwie zaszło wiele bardzo pozytywnych zmian. Polacy coraz bardziej zdają sobie sprawę z tego, jak wiele w drodze do sukcesu zależy od nich samych. Z naszych badań wynika, że zdecydowana większość Polaków woli działać niż narzekać na swój los. W ślad za tymi deklaracjami nie idą jednak czyny, bo aż 71% przyznaje, że odkłada realizację ważnych planów na później. Dlatego w najnowszej kampanii ING zachęca do refleksji nad upływającym czasem, a przede wszystkim motywuje do działania. Ponad połowa badanych jako główny powód odkładania wskazała brak możliwości finansowych. To do nich adresujemy ofertę pożyczki gotówkowej w ING – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W najnowszych spotach telewizyjnych ING Banku Śląskiego popularny aktor Adam Woronowicz wciela się w rolę mężczyzny przypadkiem spotykającego  dobrych znajomych z przeszłości. Bohater zaczyna rozmowę od planów i pomysłów, które kiedyś ich łączyły i „snuje” barwną, sentymentalną opowieść. Okazuje się jednak, że jego znajomi, w przeciwieństwie do niego, już dawno zrealizowali te plany. "No właśnie, albo realizujemy albo snujemy. Weź pożyczkę i dopnij swego!” - puentuje Marek Kondrat. Nowe filmy są dostępne na profilu banku w serwisie YouTube.

Promowana w kampanii oferta kredytowa ING Banku Śląskiego jest skierowana do klientów indywidualnych i przedsiębiorców.

Wprzypadku klientów indywidualnych promowana jest Pożyczka Superszybka, a wraz z nią:

  • 0 zł za udzielenie pożyczki
  • 0 zł za wcześniejszą spłatę

Podjęcie decyzji kredytowej, podpisanie umowy oraz udostępnienie środków może nastąpić podczas jednej wizyty w oddziale, pod warunkiem że klient będzie posiadał dokument tożsamości i dokument potwierdzający dochody oraz nie będzie konieczna dodatkowa analiza kredytowa.

W przypadku przedsiębiorców promowana jest oferta pożyczki, linii i karty kredytowej, a w nich:

  • promocja cenowa: 0 zł za udzielenie
    • dla pożyczki i linii kredytowej rezygnacja z prowizji – zgodnie z Regulaminem „0 zł za udzielenie”
    • w przypadku linii kredytowej dotyczy zarówno udzielenia jak i podwyższenia
  • oferta ważna do 30.06.2014 r.

Tytuł kampanii: Albo realizujemy albo snujemy. Weź pożyczkę i dopnij swego!

Czas trwania kampanii: od 4 maja br.

Narzędzia:

  • TV: spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych; 
  • Internet: reklama na najbardziej zasięgowych portalach oraz w wyszukiwarkach i w sieciach afiliacyjnych kierująca do specjalnie przygotowanego serwisu kampanii pod adresem www.dopnijswego.pl
  • Radio: kampania skierowana do przedsiębiorców
  • OOH: billboardy w wybranych miastach
  • Wizualizacja oddziałów: wyklejki na witrynach, plakaty,ulotki, materiały multimedialne

Strategia komunikacji, kreacja, copy: agencja Brain, a w części interaktywnej Gong

Zakup mediów: Lowe Media

Cele komunikacyjne: 

  • zmotywowanie odbiorców do działania i realizacji odkładanych planów,
  • zbudowanie świadomości, że pożyczka jest narzędziem do realizacji swoich planów, osiągnięcia satysfakcji, rozwoju osobistego a także rozwoju własnego biznesu,
  • zachęcenie do sprawdzenia atrakcyjnej oferty kredytowej zarówno dla klientów indywidualnych jak i przedsiębiorców.

Badanie:

Badanie „Barometr ING: Realizujemy czy snujemy” zostało zrealizowane przez TNS w dniach 4-9.04 br. na zlecenie ING Banku Śląskiego na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie 1001 osób w wieku 15+.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online