'Wiadomości' umacniają pozycję lidera, traci 'Panorama'

Najpopularniejszym programem informacyjnym w listopadzie br. były"Wiadomości" TVP 1. Mimo pojawienia się konkurencji ze strony "PulsRaportu", dziennik Jedynki był także liderem pod względem przyrostuliczby widzów. Jedynym programem, który zanotował spadekoglądalności była natomiast nadawana w TVP 2 'Panorama'.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Widownia 'Wiadomości' TVP1 w listopadzie 2007 roku wyniosła 5,73mln osób. Było to o 146 tys. widzów więcej niż w analogicznymmiesiącu zeszłego roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się także nadawany w Jedynce"Teleexpress", który w zeszłym miesiącu gromadził przedtelewizorami średnio 5,64 mln widzów, czyli o 134 tys. osób więcejniż rok temu.

Trzecia pozycja przypadła się "Faktom" TVN, których oglądalnośćwzrosła z 4,38 mln widzów w listopadzie 2006 roku do 4,48 mln wlistopadzie 2007 roku.

Na czwartej pozycji w rankingu znalazły się "Wydarzenia"Polsatu, których widownia w okresie od listopada 2006 roku dolistopada br. powiększyła się o 95 tys. osób do 3,15 mln.

Dalej uplasowały się oba wydania "Panoramy". To nadawane o 18.30oglądało w zeszłym miesiącu 2,08 mln osób, zaś program z 21.30gromadził przez telewizorami 1,81 mln osób. "Panorama" była jedynymdziennikiem, który stracił widzów. Oglądalność wydania z 18.30stopniała o 437 tys. osób, a wydania z 21.30 (rok temu nadawanego o22.30) - o 81 tys. osób.

Debiutujący w rankingu "Puls Raport" nadawany w TV Puls znalazłsię daleko w tyle za konkurencją. Główne wydanie z 19.30 obejrzałow listopadzie średnio 73 tys. widzów, a wydanie wieczorne (emisja ogodz. 22.00) - 75 tys. widzów.

W komercyjnej grupie docelowej liderem w zeszłym miesiącu byłyrównież "Wiadomości", które również zyskały najwięcej widzów, zaśnajwiększe starty poniosła "Panorama" z 18.30.

Natomiast wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat zamieszkałych wmiastach największą popularnością w październiku br. cieszyły się"Fakty", które jednocześnie straciły najwięcej widzów. Z kolei wtej grupie najbardziej swoją widownię powiększyły "Wydarzenia".

Największe wpływy reklamowe wśród dzienników w listopadzie br.miały "Wiadomości" TVP 1, które zarobiły 10,18 mln zł. Na drugimmiejscu znalazł się "Teleexpress" z wpływami na poziomie 9,36 mln,trzecie były "Fakty" TVN (8,41 mln zł).

Wysoką, szóstą pozycję w rankingu zajął nadawany o 19.30 "PulsRaport", który zarobił dla stacji 2,37 mln wyprzedzając "Panoramę"z 18.30 (2,2 mln zł). Trzeba jednak podkreślić, że to jedynie danecennikowe bez rabatów.

* - Dane dotyczące "Panoramy" z 21.30 nie obejmują "Panoramyflesz" emitowanej zamiast głównego wydania dziennika Dwójki w dni,gdy TVP 2 nadawała po 20.00 mecze piłki nożnej.

Prezentowane dane dotyczą okresów od 1 do 29 listopada 2007roku oraz od 1 do 29 listopada 2006 roku.

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online