Widownia meczu Polska-Kazachstan w większości ze smartfonami z Androidem

Połowa przebadanej widowni podczas niedawnego meczu Polska-Kazachstan na PGE Narodowym w ramach eliminacji piłkarskich mistrzostw świata to osoby w przedziale wiekowym 30-40 lat. 86% kibiców na trybunach korzystało ze smartfonów z systemem Android - wynika z badania Selectivv i Urban Communications.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nieco więcej niż co trzeci badany to abonent operatora Orange. W trakcie meczu fani zdecydowanie najczęściej odwiedzali serwisy sportowe. W czołowej trójce znalazły się Sportowefakty.wp.pl, Sport.pl oraz Przegladsportowy.pl.

O osobach zgromadzonych na trybunach PGE Narodowego można również dowiedzieć się tak szczegółowych rzeczy, jak fakt kupowania w marketach Castoramy i Leroy Merlin (62% badanych).

Okazało się również, że podobną grupę stanowią osoby aktywnie śledzące w swoich telefonach informacje sportowe. Ponadto tylko 15% z osób zgromadzonych na trybunach aktywnie uprawia sport.

grafika

Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Selectivv przy współpracy z agencją marketingu sportowego Urban Communications. Przeprowadzono analizę 27 921 smartfonów (49% z ogólnej liczby fanów na stadionie) należących do kibiców reprezentacji Polski podczas meczu eliminacji mistrzostw świata z Kazachstanem na PGE Narodowym. Do przeprowadzenia badania wykorzystano metodę geotrappingu, czyli oznaczania użytkowników mobile przebywających w danym czasie w danym miejscu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"