„Więcej niż rozrywka” - jesienna kampania TV Puls

Kilka dni temu kampania TV Puls pod hasłem „więcej niż rozrywka!”, która ma na celu utrwalenie w świadomości widzów wizerunku TV Puls jako stacji rozrywkowej oraz przybliżenie odbiorcom oferty programów rozrywkowych.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

 TV Puls nawiązała na potrzeby kampanii wizerunkowej współpracę z rysownikiem, który wykonał ilustracje do reklam. Kreacje oparte na powstałych ilustracjach mają podkreślać rozrywkowy charakter stacji.  Jak tłumaczy nadawca przedstawiają one „ludzi, którzy wykonując różne czynności, związane z rozrywką, lub z emocjami, nie mogą oderwać się od oglądania TV Puls, gdyż program ten, oferuje im więcej niż rozrywkę”. Kampania wizerunkowa pojawi się w TV guide’ach oraz w internecie.  

grafika

  W dziennikach promowane będą poszczególne pozycje z prime time’u TV Puls. Reklamy promujące poszczególne programy, mają pojawiać się w dniu swojej emisji. Kreacje reklamowe, dotyczące poszczególnych formatów przygotowane zostały przez Dział Marketingu TV Puls, który odpowiada także za zakup mediów w kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"