TVP2 emituje tej jesieni premierowe odcinki 16. edycji "The Voice of Poland" w soboty od godz. 20:30 (tuż po emisji serialu "Rodzinka.pl"), począwszy od 6 września. Do tej pory, po trzech tygodniach emisji, talent show Dwójki ogląda średnio 1,4 mln widzów.
To daje stacji 13,9 proc. udziału w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów i 11 proc. w grupie komercyjnej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Z tygodnia na tydzień przybywa widzów programu. Premierę 16. edycji "The Voice of Poland" 6 września obejrzało średnio 1,27 mln odbiorców. Tydzień później było ich 1,42 mln, a 20 września program zgromadził przed odbiornikami średnio 1,5 mln osób.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

"The Voice of Poland" z większą widownią niż przed rokiem
Jesienią ubiegłego roku TVP2 emitowała 15. sezon "The Voice of Poland" w soboty o godz. 20:00. W analogicznym okresie, między 7 a 21 września 2024 roku, program oglądało średnio 1,24 mln widzów, co przełożyło się na udział TVP2 w telewizyjnym rynku na poziomie 11,7 proc. w grupie wszystkich widzów i 8,7 proc. w grupie komercyjnej 16-59 – według danych Nielsena.
W bieżącej edycji w fotelach trenerów ponownie zasiadają artyści oceniający muzyczne talenty w ubiegłym sezonie: Michał Szpak, Kuba Badach oraz Baron i Tomson.
Do tego grona dołączyła Margaret, która wróciła do roli trenerki po sześciu latach przerwy (debiutowała w tej roli w 10. edycji show). Piosenkarka zastąpiła w trenerskim składzie Lanberry.

Gospodarzami ponownie są Paulina Chylewska i Maciej Musiał. TVP2 emituje "The Voice of Poland" od 2011 roku. Program na zlecenie stacji realizuje firma Rochstar.











