Wielkanocna kampania reklamowa MAKRO

Warszawa, 19 marca 2015 r.: Firma MAKRO Cash & Carry, lider w branży samoobsługowego handlu hurtowego, rozpoczęła wielkanocną kampanię reklamową. Akcja skierowana jest do profesjonalnych kucharzy oraz pasjonatów gotowania.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest budowanie wizerunku MAKRO jako sieci, w której profesjonalni kucharze oraz pasjonaci gotowania znajdą wszystkie niezbędne im produkty. Spot reklamowy podkreśla zarówno jakość, jak i szerokość asortymentu dostępnego w hurtowniach MAKRO. Występujący w nim Marcin Piotrowski, szef kuchni warszawskiej restauracji Totomato, uczestnik m.in. programu telewizyjnego Top Chef, wprowadza widza w świat profesjonalnych kucharzy, którzy w swojej codziennej pracy wymagają szerokiego wyboru oraz najwyższej jakości mięs, ryb, owoców morza oraz świeżych warzyw i owoców.

Kampania reklamowa rozpoczęła się 19 marca br. i emitowana jest w największych stacjach telewizyjnych oraz ogólnopolskich portalach internetowych. Kreacją spotu zajęła się agencja Riverwood. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe MGA i Starcom (TV) oraz Performance Media (Internet).

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"