Dzisiaj rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Radia Zet, której przewodnim hasłem jest "Radio Zet - tylko wielkie przeboje". (więcej poniżej) Zamów Newsletter Wirtualnemedia.plwersja bezpłatna - wysyłany codziennie do 7.00 - aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy- informacje o konkursach- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.- Nowa kampania nawiązuje do poprzedniej, która doprowadziła do wzrostu znajomości spontanicznej i słuchalności Radia Zet - informuje Radio Zet. Elementami kampanii są przede wszystkim billboardy i spoty telewizyjne. W kampanii biorą udział: Anna Maria Jopek, Kora, Golec Orkiestra, Krzysztof Krawczyk i Ryszard Rynkowski. W spotach telewizyjnych artyści musieli wykazać się dużym poczuciem humoru. "Wiemy, że już poprzednie spoty były bardzo popularne i chętnie oglądane, a te najnowsze są jeszcze zabawniejsze i bardziej zaskakujące, a artyści po mistrzowsku wcielili się w swoje role" mówi Prezes Radia Zet Robert Kozyra. W nowej kampanii można usłyszeć utwory zagranicznych artystów, którzy specjalnie dla Radia Zet zgodzili się aby ich przeboje zostały wykorzystane. - Nowa kampania jest kontynuacją muzycznej kampanii rozpoczętej w styczniu tego roku. Jej celem jest utrwalenie muzycznego wizerunku Radia Zet jako tego, które na swojej antenie gra tylko wielkie przeboje największych i najpopularniejszych artystów zarówno polskiej jak i światowej sceny muzycznej. "Radio Zet jest kojarzone z nazwiskami największych i najpopularniejszych artystów. Nie tylko gramy ich wielkie przeboje, ale patronujemy płytom i koncertom. Konsekwentnie umacniamy swój muzyczny wizerunek" - podkreśla Prezes Robert Kozyra. Kampania obejmuje swym zasięgiem billboardy w całej Polsce, prase oraz reklamę telewizyjną. Kreację przygotowali Marek Bimer i Janusz Mazurczak, a spoty wyreżyserował Tomasz Konecki.

A jak Państwo oceniają nową kampanię reklamową Radia Zet? Zapraszamy do komentowania za pomocją opcji "dodaj komentarz".











