Wilkinson: Lubię to zamiast L-E-M

Lubię to - Social Media Agency wygrała przetarg na obsługę marki Wilkinson w serwisach Facebook i YouTube. Poprzednio zajmowała się tym agencja L-E-M.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Lubię to - Social Media Agency przez pół roku będzie prowadzić stronę Wilkinsona na Facebooku oraz kanał tej marki na YouTubie. Obsługa obejmuje działania interaktywne, które mają na celu budowanie wizerunku tego brandu i wzmocnienie jego więzi z odbiorcami. Przez ostatnie pół roku obecnością Wilkinsona w serwisach społecznościowych zajmowała się agencja L-E-M, która m.in. współorganizowała akcję pod hasłem „Cała Polska goli »Siarę«!” (przeczytaj więcej o niej).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7