Wirtualna Polska i Mastermind z kampanią Sutricon

Rusza niestandardowa kampania Sutricon – marki leczniczych plastrów, produkowanych przez firmę Verco. Działania edukacyjne, skierowane przede wszystkim do kobiet po cesarskim cięciu i osób po operacjach plastycznych, realizowane są wokół dedykowanego serwisu na portalu Wirtualna Polska (dział Kobieta w sekcji Uroda) i wspierane kampanią word of mouth. Hasłem przewodnim akcji jest „Zapomnisz o bliznach”.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Sutricon to silikonowe plastry lecznicze o podwójnym działaniu: zapobiegają powstawaniu blizn hipertroficznych (przerostowych) i keloidów, a jednocześnie łagodzą proces tworzenia się blizn prawidłowych. Dodatkowo, produkt łagodzi dolegliwości takie jak ból, swędzenie, nadwrażliwość na dotyk, czy uczucie ściągnięcia skóry. Plastry Sutricon są zalecane przez Międzynarodowy Zespół Ekspertów ds. Leczenia Blizn, a ich skuteczność została poparta wieloletnimi badaniami.

Silikonowe plastry na blizny Sutricon to nowość w Polsce. Do tej pory najbardziej popularnymi preparatami na blizny były maści cebulowe oraz żele. Jednak pod względem działania leczniczego, skuteczności i komfortu, plastry na blizny Sutricon o wiele je przewyższają. Blizny to problem nie tylko medyczny, ale też psychologiczny, na który Sutricon jest najlepszym rozwiązaniem. Sutricon. Zapomnisz o bliznach.”- mówi Agata Chodakowska, Group Brand Manager.Obecnie trwająca kampania jest częścią długookresowych działań promocyjnych marketera.  Aktualny etap skupia się przede wszystkim na edukacji konsumentek w zakresie pielęgnacji i zdrowia skóry. W tym celu stworzono dedykowany serwis z poradami ekspertów. Dodatkowo, prowadzone są działania pro-sprzedażowe (reklamy typu display, zachęcające użytkowników WP do skorzystania z dedykowanego im rabatu) oraz marketing szeptany.

Koncepcja serwisu to wspólne dzieło zespołu marketingu Verco i działu akcji specjalnych Wirtualnej Polski. Za strategię i koordynację promocji odpowiada dom mediowy Mastermind.

***

Verco Sp. z o.o. to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się firma na rynku farmaceutycznym i FMCG. W ofercie firmy znajdują się wysokiej jakości produkty żywieniowe dla niemowląt i małych dzieci – mleka modyfikowane i kaszki HUMANA, herbatki oraz woda dla niemowląt HUMANA, a także produkty z rynku farmaceutycznego: nowoczesne suplementy diety dla kobiet w ciąży i mam karmiących piersią – PregnaPLUS i Pregna 250 DHA, suplement diety skutecznie wspomagający prawidłowe funkcjonowanie dróg moczowych - Femisept URO oraz probiotyk nowej generacji - Trivagin. W ofercie firmy znajduje się również gama produktów MOSBITO - przeciw komarom i kleszczom. Nowością w ofercie są plastry na blizny SUTRICON oraz linia produktów SHOU. Firma Verco jest także dystrybutorem preparatów okulistycznych firmy Ofta Sp.z o.o.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"