- Do tej pory in-stream video rozliczany był w modelu CPM, teraz dodatkowo wprowadzamy możliwość rozliczania się za liczbę w pełni wyemitowanych spotów reklamowych - opisuje Daria Sóboczewska, video ad manager z biura reklamy WP. Model CPV w Wirtualnej Polsce nawiązuje do oferty TrueView, znanej reklamodawcom z YouTube’a i Google Adwords. Wycena kampanii ustalana jest indywidualnie, w zależności od miejsca emisji oraz dostępności powierzchni reklamowej. Klient otrzymuje wgląd online w statystyki kampanii, prezentujące liczbę pełnych odtworzeń jego spotu, natomiast internauta ma możliwość wyłączenia reklamy po upływie 5 sekund.
Reklamy in-stream video emitowane są w Wirtualnej Polsce w serwisach WP.tv i ToSieWytnie.pl oraz na powierzchniach multimedialnych w serwisach tematycznych WP.pl. Klient ma możliwość ograniczenia emisji pre-roll w modelu CPV do wybranej powierzchni, może np. zdecydować się na realizację kampanii tylko w WP.tv albo skorzystać z pakietów tematycznych: Info i Fun.












