Wisecom zmienia się w WIDE-IN

Do niedawna WISECOM, dzisiaj WIDE-IN. Bielska firma w ciągu kilku lat stała się znaczącym lokalnym pracodawcą, ale przede wszystkim jednym z liderów branży wyposażenia obiektów użyteczności publicznej. Rebranding firmy i należących do niej marek to kolejny krok, związany z dynamicznym rozwojem.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

WIDE-IN to nazwa, za pomocą której staramy się przekazać misję i wizję naszej firmy – mówi Sławosz Ryszka, założyciel i prezes zarządu – Nowa nazwa to ukazanie naszego „szerokiego” spojrzenia na kwestię wyposażenia wnętrz – spojrzenia przez pryzmat ich przyszłej użyteczności i funkcjonalności. To także wskazanie na szeroką ofertę. „IN” to wskazanie na oferowane zintegrowane rozwiązania. Ekspercki potencjał pozwala nam na łączenie różnych części wyposażenia w spójną i użyteczną przestrzeń wspierającą ludzi w ich codziennych wysiłkach.

Wraz ze zmianą nazwy firmy, rebrandingowi uległy dwie należące do niej marki – WS-Szkoła i WS-Biuro to od dzisiaj IN-SCHOOL i IN-OFFICE. Jednocześnie powstała nowa marka, czyli IN-STEEL.

Rozwinięciem wizji jest nowa identyfikacja wizualna, odwołująca się do symbolicznego ujęcia wyposażanych miejsc. Logotyp WIDE-IN to otwarta stale rozszerzająca się przestrzeń. Logotypy marek symbolizują uporządkowaną przestrzeń magazynu czy warsztatu, zintegrowaną przestrzeń edukacyjną oraz harmonijną i skupiającą przestrzeń biurową.

Wprowadzone zmiany są zapowiedzią kolejnych, związanych między innymi ze stworzeniem nowych stron internetowych marek i sklepów.

Przyjęte zmiany opracowane zostały przez wewnętrzny zespół kreatywny firmy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?