Wizerunek PolCard

Marka VIA klientem Newsline C&C

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Należąca do PolCardu marka VIA podpisała umowę o stałej współpracy z agencją Newsline C&C. Specjalizująca się w komunikacji zmiany agencja PR zajmie się kreacją wizerunku największej na polskim rynku platformy usług finansowych świadczonych przez elektroniczne terminale.

Wprowadzana w Polsce przez PolCard marka swoim klientom ma docelowo proponować szeroki zakres usług finansowych. Od końca ubiegłego roku VIA oferuje elektroniczne doładowania pre-paidowych telefonów komórkowych przez terminale akceptujące karty płatnicze.

Obecnie VIA liczy niemal 2000 punktów, do końca roku będzie ich w sumie 5000. Usługi VIA są dostępne w takich punktach jak supermarkety, sklepy osiedlowe oraz stacje benzynowe. Oprócz rozwoju sieci VIA zapowiada wprowadzenie do swojej oferty nowych usług. Jeszcze tego lata w ofercie pojawi się usługa Płatności Za Rachunki oraz możliwość dokonania przelewów pieniężnych. VIA jest adresowana zarówno do ludzi młodych, otwartych na technologię, jak również do osób w średnim wieku, chcących korzystać z nowych możliwości regulowania płatności.

Nowa marka i nowa strategia działania jest poważnym wyzwaniem dla PolCardu, tym bardziej że klientami dla marki VIA są grupy, z którymi PolCard do tej pory nie współpracował bezpośrednio. Właśnie stąd wybór agencji specjalizującej się w komunikacji zmiany.

"Nawiązanie naszej współpracy z  Newsline C&C jest efektem wcześniejszych, pozytywnych doświadczeń PolCardu w pracy z agencją - mówi Ewa Ulicz, Brand Manager marki VIA. - Skuteczność działań agencji podczas trzymiesięcznego okresu próbnego, pomysłowość i doskonała realizacja spotkania  prasowego "By the way VIA" potwierdziły trafność naszej decyzji. Mamy nadzieję, że dzięki pomocy Newsline C&C marka VIA będzie lepiej rozpoznawana na polskim rynku, a oferowane przez nas usługi staną się dla przeciętnego Kowalskiego popularną formą zarządzania finansami osobistymi".

Agencja Newsline C&C będzie dla PolCardu obsługiwała całość relacji z mediami w zakresie pakietu usług wprowadzanych przez VIA na polski rynek.Platforma usług VIA jest równocześnie wdrażana przez właściciela PolCardu, firmę GTECH, m.in. w Czechach i na Słowacji, a także w Brazylii, Meksyku i Turcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+