Wizja logistyki wg Maerska w nowym spocie „Disconnected” (wideo)

Duńska firma logistyczna Maersk, operator kontenerów rozpoczęła kampanię reklamową, której głównym elementem jest utrzymany w stylu filmów akcji spot „Disconnected”. Jego autorem jest agencja &Co.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Wizja logistyki wg Maerska w nowym spocie „Disconnected” (wideo)

Spot opowiada o tym,  jak kierowca ciężarówki przewożący kontener Maersk przez zalesioną autostradę w Quebecu, dyrektor opuszczający biuro w Szanghaju, pracownik centrali Maersk siedzący przy komputerze i pracownik logistyki magazynu w Peru spotykają się, aby rozwiązać surrealistyczny problem. Każdy z nich nagle stoi.

Ta reklama ma być potwierdzeniem wizji Maerska na temat transportu i logistyki.

To odważna kampania w branży, która nie jest znana ze swojej kreatywności marketingowej, która udowadnia wizję Maerska, aby zmienić zwykły biznes w transporcie i logistyce.

Kluczowe przesłanie filmu ma podkreślać, że "nowe powiązania między ludźmi, procesami i danymi mogą zmienić Twoje spojrzenie na logistykę”.

Reżyserem spotu jest Christoffer Boes, przygotowała go duńska agencja reklamowa &Co.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"