Wizzair zwiększa zakres obsługi językowej swoich klientów w call center Grupy DataContact

O 6 nowych języków (włoski, francuski, niemiecki, bułgarski, chorwacki, hiszpański,) powiększył się zakres współpracy DataContact z liniami lotniczymi Wizzair. Dotychczas obsługa obejmowała 4 języki (polski, czeski, angielski i litewski)  w modelu świadczenia usług 24/7/365. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Grupa DataContact (GDC) współpracuje z Wizzair do 2004 roku. Stopniowo zakres współpracy jest rozszerzany. Obecnie obejmuje on obsługę infolinii rezerwacyjno-informacyjnej, infolinii assistance przeznaczonej dla pasażerów lotów skasowanych i odwołanych, obsługę reklamacji oraz działania informacyjne w ruchu wychodzącym skierowane do pasażerów lotów skasowanych. W kontaktach B2B Grupa DataContact odpowiedzialna jest za obsługę biur podróży.

Projekt jest prowadzony w modelu co-sourcingu, co oznacza połączenie zasobów klienta i zleceniobiorcy. Całość nadzoruje przedstawiciel klienta, a wspomagają go delegowane z Wizzair osoby odpowiedzialne za skuteczne działanie infolinii (Customer Relation Representative  i Aiport Sales Desk).

•••••••••

Grupa DataContact sp. z o.o. (GDC)  rozpoczęła swoją działalność w 1996 roku pod nazwą Kontakt Telemarketing jako pierwsze w Polsce centrum telemarketingowe działające w outsourcingu.  Obecnie w skład grupy wchodzą spółki DataContact Direct, DataContact Center, DataContact 24, Universal Agent, 4call, Targetix i 1step2work. Zasoby call center Grupy DataContact to ponad 600 stanowisk w 4 lokalizacjach: Warszawie, Stalowej Woli, Bielsku-Białej i Krakowie.

Grupa DataContact specjalizuje się w kompleksowej realizacji procesów wsparcia sprzedaży, marketingu i obsługi klienta z wykorzystaniem narzędzi i kanałów komunikacji call center. W ramach swoich kompetencji realizuje usługi:

·       Outsourcingu telesprzedaży i doradztwa strategicznego w tym obszarze

·       - Aktualizacji baz danych i generowania leadów

·       - Zarządzania relacjami z klientami (infolinie, obsługa posprzedażna, help-desk)

·       - Zarządzania marketingowymi programami wsparcia sprzedaży

·       - Masowej dystrybucji materiałów marketingowych

·      -  Monitoringu należności konsumentów wobec firm

·       - Wprowadzania danych do systemów Klienta – back office

·       Spółka 1step2work w najbliższym czasie rozpocznie świadczenie usług pracy tymczasowej.

Informacji udziela:

Via Media PR

Katarzyna Swatowska

tel 601 602 601

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów