Włoski romans reklamuje nielimitowane kontakty w Simplusie (wideo)

Rusza kampania reklamująca nielimitowane kontakty z wybraną osobą wSimplusie. Akcja jest utrzymana w konwencji włoskiego romansu z lat40-tych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania Simplusa reklamujeusługę "Swobodny numer", w której otrzymuje sięmożliwość nielimitowanych rozmów i SMS-ów z wybraną osobą w tejsieci. Kreacja przekazu jest utrzymana w konwencji włoskiego filmuromansowego z lat 40-tych, opierając się na zabawnychdwuznacznościach. Jest to szósta kampania reklamowa Simplusa, którawykorzystuje popularne gatunki filmowe - poprzednie nawiązywały dowesternu, horroru, filmu kostiumowego, południowoamerykańskiejtelenoweli i filmu wojennego.

Akcja jest prowadzona przede wszystkim w telewizji (TVP, TVN,Polsat, TV4, TV7, TVN Style, kanały z pakietów At Max i Discovery),obejmując ponadto radio (ZET Barometr Young, RMF FM) i kina(plakaty w sieciach Multikino i Cinema City) (plakaty). Kreacjękampanii - zaplanowanej do końca października - przygotowałaagencja reklamowa Team One, a natomiastplanowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowyUniversal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek