PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Bartłomiej Misiewicz wprowadza do sprzedaży wódkę Misiewiczówka
Stock wprowadza nowy smak Lubelskiej, wsparty promocją w internecie
Stock wprowadza nowy smak Lubelskiej, wsparty promocją w internecie
W czasie pandemii spadła sprzedaż papierosów i alkoholu
Producent Smirnoffa i Johnnie Walkera wstrzymuje „nieskuteczne w obecnej sytuacji" wydatki marketingowe
Nielsen: Trendy w branży alkoholi na 2020 rok
Wódka Finlandia w nowej kampanii jest krystalicznie czysta
Wódka Finlandia w nowej kampanii jest krystalicznie czysta
Smirnoff z pierwszą od 25 lat globalną kampanią reklamową (wideo)
American Airlines przeprosiły władze miasta za spot zapraszający na wódkę do Krakowa (wideo)
American Airlines przeprosiły władze miasta za spot zapraszający na wódkę do Krakowa (wideo)
Linie lotnicze American Airlines promują połączenie do Krakowa wódką. "To jedyny polski produkt kojarzony za granicą z naszym krajem”
Linie lotnicze American Airlines promują połączenie do Krakowa wódką. "To jedyny polski produkt kojarzony za granicą z naszym krajem”
Bar z obsługą i wódka na wesele nagrodami w nowej akcji wódki Soplica
Ewelina Łukasiak junior communication managerem w Stock Polska
Ewelina Łukasiak junior communication managerem w Stock Polska
Piwo ulubionym alkoholem Polaków, w ubiegłym roku wydaliśmy na nie 16,7 mld złotych
Wódka najlepszym hasłem w polskiej Wikipedii o naszym kraju
Maciej Zakościelny opowiada o stole społecznościowym w spocie wódki Wyborowa od Mistrza (wideo)
Rynek alkoholi w Polsce wart przeszło 30 mld złotych, odpowiada za 1/5 sprzedaży FMCG
„Owoc ma moc!” w kampanii nowych smaków wódki Lubelska
„Owoc ma moc!” w kampanii nowych smaków wódki Lubelska