TVN nadał dotąd trzy odcinki cyklu “Boso”, który latem 2011 roku pokazywała premierowo stacja TVN Style (zobacz, ilu miał tam widzów). Emitowane w TVN w niedziele o 11.00 epizody dają stacji średnio 12,89 proc. udziału w grupie 4+ oraz 14,01 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.
Komercyjny kanał w czasie emisji cyklu “Wojciech Cejrowski. Boso” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym za TVP 2 w grupie wszystkich oglądających i za Polsatem w grupie komercyjnej.
O ponad pół miliona więcej widzów gromadzą ukazujące się w TVP 2 powtórkowe odcinki ”Boso przez świat”. Mają one ruchomą porę emisję, pierwsze wydanie w styczniu br. pokazano o 9.50, a kolejne o 10.50 i 10.55, gdzie pokryły częściowo się z cyklem pokazywanym w TVN. Dwójka program Wojciecha Cejrowskiego powtarza od ub.r., wcześniej od 2007 roku nadawała jego premierowe odcinki.

Obecnie “Boso przez świat” daje publicznej stacji 20,12 proc. udziału w grupie 4+ i 17,98 proc. w 16-49, co zapewnia TVP 2 pozycję lidera rynku telewizyjnego w obu grupach. Drugie miejsce zajmuje w tym czasie TVN.
Poza wielkością widowni, oba programy różni też jej struktura. “Boso” w TVN śledzą głównie kobiety, a “Boso przez świat” w TVP 2 - mężczyźni. Oba programy mają widzów w średnim wieku i starszych, ale widownia oglądająca cykl w TVN mieszka w miastach, a ta śledząca program w Dwójce pochodzi ze wsi i z małych miasteczek.












