Wolt wprowadza w Warszawie innowacyjną usługę - subskrypcję Wolt+

Wolt+ to subskrypcja, dzięki której klienci, wnosząc stałą miesięczną opłatę w wysokości 14,99 PLN mogą - bez dodatkowych opłat – korzystać z dostaw ze stale rozwijającej się listy popularnych sklepów oraz restauracji.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wolt+ przynosi realne oszczędności już przy trzech zamówieniach w miesiącu.

Wolt - firma technologiczna - uruchomiła nowy program oparty na subskrypcji. W pierwszej fazie Wolt+ działać będzie w Warszawie i obejmować bezpłatne dostawy z najpopularniejszych w mieście restauracji oraz sklepów. Stopniowo program będzie rozbudowywany tak, aby korzystać z niego mogli również mieszkańcy innych miast.

Naszym celem jest dostarczanie klientom jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Staramy się również wychodzić poza utarte schematy i stale poszukiwać rozwiązań, które ułatwiają codzienne życie naszym użytkownikom. Dlatego też podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu programu opartego o subskrypcję, modelu charakterystycznego na przykład dla platform streamingowych, który w przypadku firm prowadzących działalność taką jak Wolt, jest nowatorskim rozwiązaniem. Jesteśmy przekonani, że takie właśnie prekursorskie pomysły pozwolą naszym użytkownikom i partnerom korzystać z oferowanych przez nas usług w innowacyjny sposób, a równocześnie umocnią pozycję Wolt na rynku – mówi Agata Polityło General Manager, Wolt Polska.

Klienci, którzy dołączą do Wolt+, w ramach miesięcznej opłaty w wysokości 14,99 PLN, będą mogli dokonywać nieograniczonej ilości zamówień w restauracjach oraz sklepach, dostępnych w subskrypcji. W praktyce oznacza to, że w ciągu miesiąca mogą złożyć dowolną liczbę zamówień, bez ponoszenia kosztów dostawy. Jedynym warunkiem korzystania z Wolt+ jest minimalna wartość zamówienia – dla restauracji - 28 PLN i dla sklepów - 40 PLN. Wolt + przynosi realne oszczędności, które widoczne są już przy 2-3 zamówieniach miesięcznie. Potwierdziła to faza testów – użytkownicy, którzy korzystali w tym czasie z rozwiązania oszczędzali średnio 30 PLN miesięcznie.

Wdrożenie Wolt+ poprzedziliśmy fazą testów. Dzięki temu zebraliśmy wiele bezcennych informacji, które pozwoliły nam udoskonalić serwis oraz ofertę. To niezwykle istotne, ponieważ zależało nam na tym, aby nasi użytkownicy otrzymali produkt, który w pełni odpowiada na ich potrzeby – zarówno w zakresie działania, jak i oferty - dodaje Agata Polityło, General Manager Wolt Polska.   

Osoby, które zdecydują się na to rozwiązanie będą mogły skorzystać z 14-dniowego okresu próbnego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów