„Pracujemy dla Ciebie” w kampanii Work Service

Agencja zatrudnienia Work Service ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Pracujemy dla Ciebie”. Jej celem jest nie tylko zachęcenie kandydatów do współpracy, ale też edukacja w zakresie zasad działania rynku pracy tymczasowej oraz zmierzenie się z mitami, które wokół niego narosły.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Work Service opiera się na nowej strategii marki, której jednym z podstawowych założeń jest postawienie kandydata w centrum uwagi. Firma w swoich działaniach komunikacyjnych będzie kładła nacisk na nowe standardy komunikacyjne mające nie tylko wspierać w poszukiwaniu zatrudnienia, ale także będzie edukować i pomagać w świadomym planowaniu życia zawodowego.

Elementem scalającym wszystkie działania marketingowe będzie nowa strona internetowa, która ma odzwierciedlać nowe pozycjonowanie firmy.

Kampania Work Service ma zasięg ogólnopolski i będzie realizowana w prasie ogólnopolskiej i regionalnej oraz w internecie.

Działania ruszyły na początku kwietnia i potrwają do listopada tego roku. Za nową strategię marki odpowiada agencja J. Walter Thompson, realizacją kampanii opiekuje się agencja Neon Shake Advertising, z kolei planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Choice.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele