PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Mniej na reklamy w magazynach, ale „Elle”, „Viva” i „Zwierciadło” mocno w górę (Top10)
Mniej na reklamy w magazynach, ale „Elle”, „Viva” i „Zwierciadło” mocno w górę (Top10)
Polskie Radio zarabia mniej z reklam. Radio Zet bliżej RMF FM (Top 10)
Polskie Radio zarabia mniej z reklam. Radio Zet bliżej RMF FM (Top 10)
Google dalej zarabia rekordowo. Ponad 10 proc. więcej z reklam
Google dalej zarabia rekordowo. Ponad 10 proc. więcej z reklam
Mniej widzów Euro 2024 niż przed laty, 10 mln z reklam dla TVP
Mniej widzów Euro 2024 niż przed laty, 10 mln z reklam dla TVP
„Gazeta Polska Codziennie” zarobiła o połowę mniej z reklam. „Super Express” w dół o jedną trzecią
„Gazeta Polska Codziennie” zarobiła o połowę mniej z reklam. „Super Express” w dół o jedną trzecią
Kanał Zero ma zarobić więcej od Kanału Sportowego. Stanowski podał prognozę
Kanał Zero ma zarobić więcej od Kanału Sportowego. Stanowski podał prognozę
Google i YouTube zarabiają coraz więcej. Będzie pierwsza dywidenda
Google i YouTube zarabiają coraz więcej. Będzie pierwsza dywidenda
„Twój Styl” z większą przewagą reklamową nad „Vogue”. Spadki „Życia na gorąco” i „Tele Tygodnia” (Top10)
„Twój Styl” z większą przewagą reklamową nad „Vogue”. Spadki „Życia na gorąco” i „Tele Tygodnia” (Top10)
RMF FM zarobiło mniej z reklam. Mocno w dół Jedynka, Tok FM przed Trójką
RMF FM zarobiło mniej z reklam. Mocno w dół Jedynka, Tok FM przed Trójką
Wpływy reklamowe „DGP” zmalały o połowę. Mniej zarobiły też „Super Express” i „Gazeta Polska Codziennie”
Wpływy reklamowe „DGP” zmalały o połowę. Mniej zarobiły też „Super Express” i „Gazeta Polska Codziennie”
W prawicowych tygodnikach ubyło państwowych reklam. Sakiewicz: władza nie szanuje wolności słowa
W prawicowych tygodnikach ubyło państwowych reklam. Sakiewicz: władza nie szanuje wolności słowa
„Vogue’ podwoił wpływy reklamowe, spore wzrosty „Zwierciadła” i „Elle” (Top10)
„Vogue’ podwoił wpływy reklamowe, spore wzrosty „Zwierciadła” i „Elle” (Top10)
„Gazeta Wyborcza” i „Super Express” ze spadkami reklamowymi. „Gazeta Polska Codziennie” o dwie trzecie w górę
„Gazeta Wyborcza” i „Super Express” ze spadkami reklamowymi. „Gazeta Polska Codziennie” o dwie trzecie w górę
Google zwiększa wpływy i zysk. Mniej z własnej sieci reklamowej
Google zwiększa wpływy i zysk. Mniej z własnej sieci reklamowej
„Gazeta Polska Codziennie” wyprzedziła reklamowo „Fakt”. Zyskały też „Rzeczpospolita” i „DGP”
„Gazeta Polska Codziennie” wyprzedziła reklamowo „Fakt”. Zyskały też „Rzeczpospolita” i „DGP”
„Vogue” podwoił wpływy z reklam. Mocno w górę także „Elle” i „Zwierciadło”
„Vogue” podwoił wpływy z reklam. Mocno w górę także „Elle” i „Zwierciadło”
W TV Republika ubyła połowa reklam. Stacja zarabia mniej niż przed skokiem oglądalności
TV Republika zwiększa oglądalność. "Może reklamowo zyskać, ale stanowi niewielką część większych kampanii"
TV Republika zwiększa oglądalność. "Może reklamowo zyskać, ale stanowi niewielką część większych kampanii"
Polsat zarabia z reklam więcej, chociaż traci na oglądalności
„Gazeta Polska Codziennie” zarobiła 85 proc. więcej z reklam. „Super Express”, „Fakt” i „Puls Biznesu” ze spadkiem (Top10)
„Gazeta Polska Codziennie” zarobiła 85 proc. więcej z reklam. „Super Express”, „Fakt” i „Puls Biznesu” ze spadkiem (Top10)
Amazon potroił zysk. Reklamy rosną mocniej od subskrypcji
YouTube wyprzedził reklamowo sieć Google’a. Alphabet z 18,4 mln dol. czystego zysku
YouTube wyprzedził reklamowo sieć Google’a. Alphabet z 18,4 mln dol. czystego zysku
Sakiewicz bez obaw przed zmianą władzy. „Spodziewam się lepszego okresu, znam ludzi ideowych”
Jedynka, Vox FM i Radio Zet z mniejszymi wpływami z reklam, mocno w górę RMF Classic i Antyradio (Top10)
„Gazeta Polska Codziennie” z największym wzrostem wpływów reklamowych wśród dzienników, w dół przychody „Gazety Wyborczej” „Super Expressu”, „Faktu” i „Pulsu Biznesu” (Top10)
Agora po kupnie Eurozetu mocno rośnie w reklamie. Ponad 47 mln zł zysku w pierwszej połowie 2023 roku
Agora po kupnie Eurozetu mocno rośnie w reklamie. Ponad 47 mln zł zysku w pierwszej połowie 2023 roku
Telewizja Polsat zarobiła z reklam 4 proc. więcej
Duże wzrosty reklamowe Antyradia i RMF FM. Jedynka i Trójka ze spadkami (Top10)
„Vogue” zarobił 170 proc. więcej z reklam, mocno w górę także „Twój Styl”, „Zwierciadło” i „Elle” (Top10)
„Vogue” zarobił 170 proc. więcej z reklam, mocno w górę także „Twój Styl”, „Zwierciadło” i „Elle” (Top10)
Meta Platforms zwiększył zysk, Facebook ma 3 mld użytkowników
Meta Platforms zwiększył zysk, Facebook ma 3 mld użytkowników
Przejęcia obniżyły zysk mediów Wirtualnej Polski, 50 mln zł na dywidendę
Broker radiowo-kinowy Agory zwiększył wpływy, wypłaci 5 mln zł dywidendy
Broker radiowo-kinowy Agory zwiększył wpływy, wypłaci 5 mln zł dywidendy