WPP Media spotem z Krystyną Czubówną promuje serię Sparkling Talks

Grupa reklamowa WPP Media (dawne GroupM) emituje spot z głosem Krystyny Czubównej, w którym promuje uruchomioną niedawno serię "Sparkling Talks".

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
WPP Media spotem z Krystyną Czubówną promuje serię Sparkling Talks
WPP Media spotem promuje nowy projekt

"Sparkling Talks by WPP Media" to seria webinarów, podcastów i transmisji na żywo.

– Mamy ambicję, by był to projekt na długie lata, wyznaczający nowy standard komunikacji z klientami w branży. Ma to być "przestrzeń", w której doświadczeni eksperci z wieloletnim stażem na rynku będą się dzielić najnowszą wiedzą o innowacjach, narzędziach MarTech i sztucznej inteligencji w marketingu - mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Sosna, marketing communications senior manager w WPP Media.

Projekt promowany jest spotem emitowanym m.in. w social mediach oraz w direct mailingu do klientów grupy. Celem spotu jest budowanie na rynku świadomości tego projektu.

Narratorką w spocie jest Krystyna Czubówna. - Potrzebowaliśmy spokojnego i rozpoznawalnego głosu, który wprowadzi ład w dynamiczną rzeczywistość marketingową, więc ten wybór był dość oczywisty. Głos Krystyny Czubówny wprowadza oglądających spot w skomplikowany świat, w którym nasi eksperci będą przewodnikami, dostarczającymi praktycznej wiedzy i strategicznych wskazówek — opowiada Magdalena Sosna.

Spot z głosem Czubówny to pierwszy etap. Zaplanowano już kontynuację działań - regularne materiały wideo, promujące kolejne odsłony cyklu webinarów "Sparkling Talks by WPP Media".

Sparkling Talks by WPP Media

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych