“Wprost” zmienił format. Czy zmieni też cenę?

Tygodnik “Wprost” (AWR Wprost) od numeru, który ukazał się 11 stycznia br. zmienił format, co miało związek z przeniesieniem druku pisma do innej drukarni, aby obniżyć koszta. Wydawca rozważa też zmianę ceny pisma.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

Obecnie format “Wprost” to 205 x 279 mm, zaś wcześniej tygodnik miał wymiary 210 na 272 mm. - Zmiana formatu wynika ze zmiany drukarni, od ostatniego numeru drukujemy się w R. R. Donnelley Europe - informuje nas Anna Pawłowska-Pojawa, PR manager AWR “Wprost”. - Sama technologia druku ani rodzaj papieru nie uległ zmianie. Zarówno zmiana drukarni, jak i zmiana formatu mają w rezultacie prowadzić do optymalizacji kosztów technicznych, dzięki czemu będziemy mogli więcej środków kierować na rozwój  jakości merytorycznej tygodnika - tłumaczy Pawłowska-Pojawa.

Poza zmianą formatu AWR Wprost zastanawia się też nad zmianą ceny “Wprost”. Wynosi ona obecnie 5 zł, czyli tyle samo ile kosztują konkurencyjne tygodniki “Polityka” oraz “Newsweek Polska”. - Na razie jeszcze za wcześnie, żeby mówić o szczegółach, ale nie wykluczamy takiego kroku – informuje jedynie Pawłowska-Pojawa.

Z danych ZKDP wynika, że średnie rozpowszechnianie płatne razem “Wprost” w październiku br. wyniosło 117 936 egz. (poczytaj więcej o sprzedaży tygodników).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu