„Wszystko za mniej” w kampanii Saab 9-3

W internecie trwa kampania reklamowa samochodów Saab 9-3. Akcję pod hasłem „Wszystko za mniej” przygotowały firmy Opcja i ACR.

km
km
Udostępnij artykuł:

Internetowa kampania modeli Saab 9-3 reklamuje ofertę „Wszystko za mniej” obejmującą pakiety luksusowego wyposażenia w standardzie. Przekaz podkreśla, że Saab 9-3 można kupić np. z pakietem Nordic bez żadnej dopłaty. Akcja jest skierowana do dobrze wykształconych i zarabiających osób w wieku 30-65 lat.

grafika

Kampania obejmuje bannery (Otomoto.pl, Goldenline.pl), mailing w serwisie e-gospodarka.pl oraz linki sponsorowane w Google. Akcję – zaplanowaną do końca lutego – przygotowały agencja Opcja (kreacja) i interaktywny dom mediowy ACR (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"