Filmy konkursowe przygotowane przez internatów nawiązywały dohasła reklamowego Sprite'a "Pragnienie nie ma szans" opartego napopularnej grze na pięści. Zadanie polega w niej na odgadnięciu, wktórej ręce znajduje się nakrętka tego napoju. Zwycięzca staje sięSprite'em i musi wykazać się refleksem oraz pomysłowością, byszybko wymyślić oryginalny sposób pokonania swojego przeciwnika,czyli pragnienia.
Filmy o takie tematyce, które przygotowali internauci, byłybardzo zróżnicowane i niezwykle pomysłowe. Z jednej stronyprodukcje wypełniały typowe dla marki prowokacyjne poczucie humorui luz, z drugiej powstawały filmy nie bojące się kontrowersji iłamania ograniczeń. Ogółem zgłoszono 85 produkcji, któreprezentowano na oficjalnej stronie marki po to, żeby umożliwićinternautom dopisywanie zabawnych mini-scenariuszy zakończeń igłosowanie na najciekawsze. Za najlepszy uznano w nim filmzatytułowany "Sąd Ostateczny".

- Jakość produkcji konkursowych okazała się bardzo wysoka, nietylko pod względem merytorycznym, ale także technicznym - oceniłaIzabela Dąbrowska, zajmująca się marką Sprite w Coca-Cola PolandServices. - Natomiast ogromne powodzenie naszej akcji dowodzi, żemłodzi ludzie mogą być niezwykle kreatywni, jeśli tylko mają kutemu odpowiednią motywację - dodała.Trwający od 21 marca do końca maja konkurs przygotowała agencja K2Internet, natomiast media zakupił dom mediowy Starcom.











