Magazyn ukaże się w nakładzie 70 tys. egzemplarzy, w cenie 6,99 zł. Liczy 116 stron. Wprowadzając ten tytuł Wydawnictwo Bauer testuje "nowy koncept skierowany do użytkowników platform VoD".
Jak przekazała serwisowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Walkowska-Geyderowicz, dyrektor wydawnicza czasopism telewizyjnych w wydawnictwie, „Netfilm” to nowatorski tytuł premium, przeznaczony dla wielkomiejskiej grupy odbiorców o wysokim statusie społecznym. Zawiera szczegółowe informacje o filmach i serialach oraz rekomendacje, które produkcje z bogatej oferty VoD warto obejrzeć.
Wydawca podkreśla, że jest to jedyne pismo w Polsce skupione wyłącznie na propozycjach platform streamingowych: Netflix (najwięcej treści), Showmax (drugi pod kątem zawartości), HBO GO, Amazon Prime Video (wybrane propozycje).
„Netfilm” ma rekomendować użytkownikom platform najciekawsze, najbardziej wartościowe seriale i filmy dostępne w ich pakiecie, recenzje oraz opisy ponad 100 filmów i seriali dostępnych w ofercie zagranicznych platform VoD.

- Rozbudowane opisy seriali zostaną przedstawione poprzez tło geograficzne, historyczne, społeczne i naukowe, nowe sezony i odcinki, a także przez sylwetki aktorów. Z kolei klasyka filmowa będzie prezentowana za pomocą faktów, a nie jedynie opisów. W magazynie znajdą się również rekomendacje filmów i seriali z wielu gatunków dostępnych w ofercie (filmy dla dzieci, komedia, dramat, akcja, science-fiction, fantasy, horror, dokument) - podaje wydawca.
Dodatkowo czytelnicy „Netfilmu” otrzymają ciekawostki dotyczące gadżetów i samochodów „grających” w różnych produkcjach, a także kolumny dedykowane nowinkom technicznym dotyczącym sprzętu oraz akcesoriów wykorzystywanych do oglądania filmów i seriali przez internet.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/serwisy-vod-w-2018-r-vod-pl-liderem-tvp-pl-przed-playerem-netflix-przed-showmaxem-i-ipla ##

Redaktorem naczelnym magazynu jest Artur Kosiński, naczelny pism telewizyjnych „To&owo TV”, „Teleświat” oraz „TV14”.
Premierowe wydanie magazynu „Netfilm” pojawi się w sprzedaży we wtorek 6 marca. Wprowadzenie pisma wspierać będzie kampania w radiu, internecie oraz tytułach własnych wydawcy.
Wśród legalnych serwisów VoD liderem na naszym rynku jest VoD.pl, a po względem liczby odsłon i czasu spędzanego przez internautów - VoD.TVP.pl. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Netflix i WP.tv, a spory spadek - Player.pl.











