Wygrana Focus Advertising

Agencja Focus Advertising wygrała przetarg na pełną obsługę reklamową firmy Panasonic Polska.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Umowa dotyczy wszystkich marek z wyjątkiem Toughbook, która jest obsługiwana w ramach kontraktu sieciowego przez inną agencję.

Agencja wcześniej pracowała dla Panasonic Polska jedynie projektowo, po czym została zaproszona do przetargu na kompleksową obsługę. Do pierwszej fazy przetargu zaproszonych zostało 7 agencji, do drugiej przeszły 2 agencje w tym Focus Advertising, która ostatecznie wygrała – podano w komunikacie.

Agencja będzie odpowiedzialna za adaptację materiałów korporacyjnych i kreację lokalną, zarówno dla działu elektroniki konsumenckiej, jak i solution business.

„Zwycięska agencja zaprezentowała założenia strategiczne i powiązane z nimi pomysły kreatywne zgodnie z briefami oraz przedstawiła kompleksowe spojrzenie na przeprowadzenie akcji reklamowych” - powiedziała Klaudia Głowacka, Marketing Manager w Panasonic Polska, która nadzorowała przebieg przetargu.

Kontrakt został zawarty na rok z możliwością przedłużenia współpracy. Nie podano wysokości budżetu reklamowego.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu