„Wyjątkowy efekt” reklamuje miksery i blendery Bosch ErgoMixx

W prasie, internecie i sklepach ruszyła kampania reklamowa mikserów i blenderów ErgoMixx marki Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Akcję, prowadzoną pod hasłem „ErgoMixx - wyjątkowy efekt”, przygotowały agencje Adwertajzing i Insignia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy mikserów i blenderów ErgoMixx marki Bosch podkreślają znakomite efekty pracy tych urządzeń. Wspierająca też promocję „Satysfakcja gwarantowana” obejmującą wszystkie modele blenderów ErgoMixx i MixxoQuattro. W ramach oferty w ciągu 30 dni od zakupu można zwrócić blender, jeśli spełnił oczekiwań.

grafika

Akcja reklamowa obejmuje prasę, internet i punkty sprzedaży (materiały POS). I tak w 20 magazynach kobiecych, lifestyle’owych, kulinarnych i parentingowych opublikowane zostaną dwa różne layoutu, a w „Kukbuku”, „Kuchni” i „Moim gotowaniu” znają się też ulotką z przepisami przygotowanymi przy użyciu promowanych blenderów i mikserów.

W internecie działa strona blendery-bosch.pl, na której dostępna jest m.in. aplikacja pomagająca dopasować mikser lub blender do potrzeb i oczekiwań każdego użytkownika. Z aplikacji można też skorzystać na stronie Onet.gotowanie, gdzie uruchomiono osobną sekcję poświęconą promowanym urządzeniom. Ponadto działania są prowadzone w social media - działania na fanpage’u facebookowym „I love truskawki” oraz testy i konkursy na najpopularniejszych blogach kulinarnych i parentingowych - oraz porównywarki cenowe (reklamy).

grafika

Akcja potrwa do końca sierpnia. Reklamy prasowe, ulotki i materiały POS przygotowała agencja Adwertajzing, a stronę blendery-bosch.pl, aplikację konkursową i profil na Facebooku - agencja Insignia.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online