PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
W dół przychody Publicis Groupe. Gigant reklamowy ostrzega przed wyzwaniami
Grupa Ogilvy z 23,7 mln zł przychodów i 2 mln zł zysku. Więcej pracowników, 1,5 mln zł na dywidendę
Grupa Ogilvy z 23,7 mln zł przychodów i 2 mln zł zysku. Więcej pracowników, 1,5 mln zł na dywidendę
Eleven Sports po przejęciu przez Cyfrowy Polsat z prawie 24 mln zł zysku
Eleven Sports po przejęciu przez Cyfrowy Polsat z prawie 24 mln zł zysku
Wydawca „Naszego Dziennika” zwiększył wpływy i zmniejszył stratę
Wydawca „Naszego Dziennika” zwiększył wpływy i zmniejszył stratę
Vectra ze wzrostem wpływów, zmalał zysk. Bez spadku wskutek epidemii
Vectra ze wzrostem wpływów, zmalał zysk. Bez spadku wskutek epidemii
Ströer Polska miał 14 mln zł zysku w 2019 roku. W epidemii cięcie kosztów
Ströer Polska miał 14 mln zł zysku w 2019 roku. W epidemii cięcie kosztów
Radio Wnet miało prawie 750 tys. zł straty w 2019 roku
Wydawca „Gazety Polskiej Codziennie”: wpływy 8 proc. w górę, 913 tys. zł zysku mimo 511 tys. zł odpisu dot. Ruchu
Nadawca TTV przy wzroście wpływów i dużym spadku kosztów miał 43 mln zł zysku netto
Nadawca TTV przy wzroście wpływów i dużym spadku kosztów miał 43 mln zł zysku netto
38 Content Communication: wpływy 7 proc. w górę, 521 tys. zł zysku netto
38 Content Communication: wpływy 7 proc. w górę, 521 tys. zł zysku netto
IKEA bije rekordy sprzedaży w okresie pandemii. 4,6 mld zł ze sprzedaży, dwukrotny wzrost ecommerce
Fotka przy 3,6 mln zł przychodów miała 1,7 mln zysku netto
Propeller Film przy spadku wpływów zwiększył zysk, w br. przychody mogą zmaleć o 30-60 proc.
Propeller Film przy spadku wpływów zwiększył zysk, w br. przychody mogą zmaleć o 30-60 proc.
Ruch ze spadkiem wpływów o 44 proc. i 57 mln zł straty, ubyło 210 kiosków
Ruch ze spadkiem wpływów o 44 proc. i 57 mln zł straty, ubyło 210 kiosków
Seriale Canal+, AXN, Netflixa i reklamy dały Opus TV 21 mln zł wpływów i 325 tys. zł zysku, Opus Film wyszedł na plus
Seriale Canal+, AXN, Netflixa i reklamy dały Opus TV 21 mln zł wpływów i 325 tys. zł zysku, Opus Film wyszedł na plus
Omnicom Media Group: przychody wzrosły o 6,3 proc., zysk - do 15,8 mln zł
Omnicom Media Group: przychody wzrosły o 6,3 proc., zysk - do 15,8 mln zł
Firma Ewy Chodakowskiej z 15 mln zł wpływów i 4,7 mln zł zysku. Dzięki e-commerce wzrost w czasie epidemii
Monday ze wzrostem wpływów o 31 proc. i 1,3 mln zł zysku netto
Monday ze wzrostem wpływów o 31 proc. i 1,3 mln zł zysku netto
HBO Polska: przychody 6 proc. w górę, 8,9 mln zł zysku netto
HBO Polska: przychody 6 proc. w górę, 8,9 mln zł zysku netto
Agencja Havas Warsaw ze spadkiem wpływów o 9 proc., 4,7 mln zł od Canal+
Agencja Havas Warsaw ze spadkiem wpływów o 9 proc., 4,7 mln zł od Canal+
Przychody GfK Polonia zmalały w ub.r. o 17 proc., bez zmiany budżetu w związku z epidemią
Przychody GfK Polonia zmalały w ub.r. o 17 proc., bez zmiany budżetu w związku z epidemią
TVN z 540 mln zł zysku w 2019 roku. 1,6 tys. pracowników, więcej na pensje i marketing
Eurozet z większymi przychodami i zyskiem, 30 mln zł na dywidendę
Havas Media: wpływy 5 proc. w dół, zysk wzrósł do 6,3 mln zł
Havas Media: wpływy 5 proc. w dół, zysk wzrósł do 6,3 mln zł
Wzrosły wpływy i zysk Carrefour Polska w ub.r. 906 sklepów i 13 tys. pracowników
Agencja Roberta Lewandowskiego Stor9_ ze spadkiem wpływów i stratą
Time ze wzrostem wpływów w reklam radiowych. 93 mln zł z „Super Expressu”, czasopism i książek
Time ze wzrostem wpływów w reklam radiowych. 93 mln zł z „Super Expressu”, czasopism i książek
Agencja reklamowa Brain przy spadku wpływów o 21 proc. zwiększyła zysk
Agencja reklamowa Brain przy spadku wpływów o 21 proc. zwiększyła zysk
Domiporta z 807 tys. zł straty, Mateusz Nowak wiceprezesem
Domiporta z 807 tys. zł straty, Mateusz Nowak wiceprezesem
Digitree Group ze spadkiem przychodów w pierwszym półroczu do 25,3 mln zł, niecałe 17 tys. zł straty netto
Digitree Group ze spadkiem przychodów w pierwszym półroczu do 25,3 mln zł, niecałe 17 tys. zł straty netto
Pandemia zwiększyła stratę Agory. "Segment kinowy powoli się odbudowuje, poprawa na rynku reklamy"
Gemius z 24,8 mln zł wpływów. 4,5 mln zł straty wskutek inwestycji
Gemius z 24,8 mln zł wpływów. 4,5 mln zł straty wskutek inwestycji