Polsat liderem oglądalności. „Sprawa dla reportera”, „Fakty” i „Wakacyjna Trasa Dwójki” hitami tygodnia

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: program „Sprawa dla reportera”, dziennik TVN „Fakty” oraz koncert w ramach „Wakacyjnej Trasy Dwójki”. Wśród stacji liderem był Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 1 do 7 lipca 2019 roku, najwięcej widzów zgromadziła czwartkowa „Sprawa dla reportera”. Miała on średnio 2,49 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 19,71 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 1 lipca na antenie tej stacji obejrzało 2,47 mln widzów (26,19 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wydarzenia” Polsatu, które zgromadziły 2,17 mln widzów (emisja 7 lipca; 6. pozycja). Do zestawienia top 20 na 10 pozycji uplasowały się jeszcze „Wiadomości” Jedynki z 1,97 mln oglądających (środowe wydanie) oraz „Teleexpress” Jedynki z 1,75 mln oglądających (emisja tego samego dnia; 16. lokata).

Podium w ogólnym rankingu uzupełnia nadany w Dwójce koncert w ramach „Wakacyjnej Trasy Dwójki”. Pierwszą część wydarzenia na żywo śledziło 2,30 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 16,64 proc.

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był dziennik „Fakty”, który miał 929 tys. osób, co dało TVN 24,25 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął „Doradca smaku” (919 tys. widzów; 21,07 proc. udziału), a podium uzupełnia kultowy film „Galimatias, czyli Kogel-mogel 2” (890 tys. widzów; 20,59 proc. udziału).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,18 pkt. proc. do 10,42 proc.

Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,55 proc. (w dół o 0,59 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,35 proc., po wzroście względem poprzedniego wynoszącym 0,46 pkt. proc.

Czwartą pozycję zajęła TVP2 (stacja ta miała 7,85 proc. udziału; do góry o 0,30 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 34,82 proc. do 35,17 proc.

grafika

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Udział tej stacji zwiększył się o 0,42 pkt. proc. do 11,92 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 10,57 proc. (do góry o 0,76 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,49 pkt. proc. do 6,85 proc.), a oczko niżej znalazła się Jedynka (- 0,78 pkt. proc. do 5,39 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy również był Polsat (do góry o 0,43 pkt. proc. do 11,96 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"