W minionym tygodniu - od 11 do 17 grudnia - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 2,98 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 25,44 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
„Fakty” na czele dzienników
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 17 grudnia na antenie stacji obejrzało 2,75 mln widzów (22,72 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugi pod względem oglądalności wśród dzienników był „Teleexpress” TVP1, który zgromadził 2,03 mln widzów (emisja 14 grudnia; 4. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 6 pozycji uplasowały się „Wiadomości” Jedynki z 1,91 mln oglądających (niedzielne wydanie), a 16. były „Wydarzenia” Polsatu (1,69 mln; niedziela).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/transmisje-obrad-sejm-donald-tusk-tvn24,7169455927736449a ##
Podium w ogólnym rankingu uzupełnia niemal 2-godzinna relacja z obrad sejmu. Audycję w poniedziałkowe popołudnie w TVN24 obejrzało 2,34 mln widzów (21,54 proc.).
TVN24 nowym liderem, najwyższy tygodniowy udział w historii nadawania

Udział liderującej stacji TVN24 (która awansowała z miejsca piątego) wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 10,92 proc. Wynik kanału zwiększył się o 3,31 pkt. proc. To najwyższy tygodniowy udział TVN24 w historii nadawania kanału. Stacja w zeszłym tygodniu obszernie relacjonowała m.in. obrady sejmu oraz zmianę rządu w naszym kraju .
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-tvp1-tvp2-tvp-info-czarna-plansza-mux-3-jaki-telewizor-kupic,7169454856558209a ##
Drugą lokatę zajęła TVP2, która miała 8,05 proc. udziału (w dół o 0,53 proc.).
Duży wzrost TVP Info w ostatnim pełnym tygodniu nadawania
Podium uzupełnia TVP Info, które awansowało z miejsca szóstego. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,62 proc. (+ 1,51 pkt. proc.).
Wynik czwartego TVN wyniósł 7,62 proc. (- 0,09 pkt. proc.). Stacja spadła z miejsca trzeciego. Czołową piątkę uzupełnia TVP1, która spadła z pozycji lidera (7,50 proc.; w dół o 1,20 pkt. proc.). Z kolei z miejsca czwartego na szóste spadł Polsat (7,24 proc.; - 0,41 pkt. proc.)

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nielsen-the-gauge-wyniki-streaming-wideo-telewizor-listopad-2023,7169453710403713a ##
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 32,69 proc. do 30,41 proc.
Zyskał także Polsat News
Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. pozycję zajął Polsat News (2,61 proc.; + 0,49 proc.).











