TVP1 i TVN liderami oglądalności, rekordowy wynik TVN24. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
TVP1 i TVN liderami oglądalności, rekordowy wynik TVN24. „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami
fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 19 do 25 października - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 4,03 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,85 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,46 mln widzów, co przełożyło się na 24,04 proc. udziału.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 19 października na antenie stacji obejrzało 3,17 mln widzów (23,13 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,82 mln widzów (emisja 19 października; 4. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 7 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2,47 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,47 mln oglądających (emisja również 25 października; 8. lokata).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,42 mln osób, co dało TVP2 26,46 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął „Rolnik szuka żony” (1,21 mln widzów w TVP1; 21,58 proc. udziału), a podium uzupełnia dziennik „Fakty” (1,18 mln w TVN; 25,34 proc.).

grafika

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

grafika

TVP2 wyprzedziła TVN w 4+

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,37 pkt. proc. do 9,59 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,73 proc. (spadek o 0,17 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVN, który wyprzedził TVP2. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,83 proc. (do góry o 0,37 pkt. proc.).

Na czwartą lokatę spadła TVP2, której udział zmniejszył się o 0,04 pkt. proc. do 7,72 proc.

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 33,26 proc. do 33,87 proc.

Rekordowy tydzień TVN24

Piąty był kanał TVN24, którego udział wzrósł o 0,68 pkt. proc. do 6,64 proc. Oczko niżej znalazło się TVP Info (stacja miała 4,61 proc. udziału; + 0,10 pkt. proc.).

Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. miejsce zajął Polsat News (2,58 proc.; + 0,09 pkt. proc.). Kanały newsowe w zeszłym tygodniu obszernie relacjonowały pogarszającą się sytuację związaną z COVID-19, a także na bieżąco informowały o protestach (związanych głównie z orzeczeniem TK w sprawie aborcji).

grafika

TVN wyprzedził Polsat w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN, który wyprzedził Polsat. Udział stacji zwiększył się o 0,86 pkt. proc. do 10,44 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,35 proc. (w dół o 0,46 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 0,23 pkt. proc. do 6,48 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 0,01 pkt. proc. do 5,48 proc.).

grafika

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (9,56 proc.; do góry o 0,73 pkt. proc.), który wyprzedził Polsat (9,36 proc.; w dół o 0,17 pkt. proc.).

grafika
mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"