W minionym tygodniu - od 19 do 25 października - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 4,03 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,85 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,46 mln widzów, co przełożyło się na 24,04 proc. udziału.
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 19 października na antenie stacji obejrzało 3,17 mln widzów (23,13 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,82 mln widzów (emisja 19 października; 4. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 7 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2,47 mln oglądających (niedzielne wydanie) oraz „Wydarzenia” Polsatu z 2,47 mln oglądających (emisja również 25 października; 8. lokata).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,42 mln osób, co dało TVP2 26,46 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął „Rolnik szuka żony” (1,21 mln widzów w TVP1; 21,58 proc. udziału), a podium uzupełnia dziennik „Fakty” (1,18 mln w TVN; 25,34 proc.).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
TVP2 wyprzedziła TVN w 4+
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,37 pkt. proc. do 9,59 proc.

Drugi był Polsat, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,73 proc. (spadek o 0,17 pkt. proc.).
Podium uzupełnia TVN, który wyprzedził TVP2. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 7,83 proc. (do góry o 0,37 pkt. proc.).
Na czwartą lokatę spadła TVP2, której udział zmniejszył się o 0,04 pkt. proc. do 7,72 proc.
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 33,26 proc. do 33,87 proc.
Rekordowy tydzień TVN24
Piąty był kanał TVN24, którego udział wzrósł o 0,68 pkt. proc. do 6,64 proc. Oczko niżej znalazło się TVP Info (stacja miała 4,61 proc. udziału; + 0,10 pkt. proc.).
Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. miejsce zajął Polsat News (2,58 proc.; + 0,09 pkt. proc.). Kanały newsowe w zeszłym tygodniu obszernie relacjonowały pogarszającą się sytuację związaną z COVID-19, a także na bieżąco informowały o protestach (związanych głównie z orzeczeniem TK w sprawie aborcji).

TVN wyprzedził Polsat w 16-49
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN, który wyprzedził Polsat. Udział stacji zwiększył się o 0,86 pkt. proc. do 10,44 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,35 proc. (w dół o 0,46 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Dwójka (- 0,23 pkt. proc. do 6,48 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 0,01 pkt. proc. do 5,48 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy też był TVN (9,56 proc.; do góry o 0,73 pkt. proc.), który wyprzedził Polsat (9,36 proc.; w dół o 0,17 pkt. proc.).











