TVP1 umacnia się na pozycji lidera. „M jak miłość”, „Teleexpress” i „Fakty” hitami

Największą widownię telewizyjną w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Teleexpress” oraz „Fakty”. Na pozycji lidera oglądalności wśród stacji umocniła się TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP1 umacnia się na pozycji lidera. „M jak miłość”, „Teleexpress” i „Fakty” hitami
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu - od 9 do 15 stycznia - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 3,65 mln oglądających. Udział stacji w tym czasie wyniósł 30,20 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

„Teleexpress” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym był „Teleexpress” TVP1, który 15 stycznia na antenie stacji obejrzało 3,35 mln widzów (29,08 proc. udziału). Była to druga topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 2,95 mln widzów (emisja 11 stycznia; 3. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na szóstej pozycji uplasowały się „Wiadomości” TVP1 z 2,35 mln oglądających (wtorkowe wydanie), a 12. były „Wydarzenia” Polsatu (1,79 mln; wtorek).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupy-telewizyjne-tvp-tvn-warner-bros-discovery-polsat ##

Tuż za podium znalazł się niedzielny konkurs PŚ w skokach. Transmisję zawodów w Zakopanem w TVP1 obejrzało 2,94 mln widzów (SHR% na poziomie 25,81 proc.).

Czołową piątkę uzupełnia program „Sanatorium miłości”, który w Jedynce 15 stycznia oglądało 2,47 mln widzów (21,29 proc. udziału).

grafika

TVP1 umacnia się na pozycji lidera

Udział liderującej Jedynki wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu wyniósł 9,81 proc. Wynik stacji zwiększył się o 1,28 pkt. proc.

Drugie miejsce zajęła TVP2, która miała 8,79 proc. udziału (wzrost o 0,28 pkt. proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nielsen-the-gauge-wyniki-streaming-wideo-telewizor-opinie-netflix,7169717876000897a ##

Podium uzupełnia Polsat. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,22 proc. (w dół o 0,05 pkt. proc.). Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,59 proc. (- 0,56 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 33,46 proc. do 34,41 proc.

TVN24 na czele stacji newsowych

Piąty był kanał TVN24, którego udział wzrósł o 0,38 pkt. proc. do 5,57 proc. Szóste było TVP Info (stacja miała 5,13 proc. udziału; + 0,44 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych 10. miejsce zajął Polsat News (1,90 proc.; w dół 0,02 pkt. proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji