- Sonda 2 500 tys. widzów „Sondy 2” w nowym paśmie
Piąty sezon „Sondy 2” śledzi średnio 500 tys. widzów, o 42 tys. osób więcej niż czwartą odsłonę audycji pokazywaną w innych pasma. TVP1 w czasie nadawania misyjnej produkcji wypada najsłabiej na tle swoich głównych konkurentów.
- Postaw na milion 1,4 mln widzów ogląda 15. edycję „Postaw na milion”
Piętnasty sezon „Postaw na milion” ogląda średnio 1,36 mln osób. TVP2 w paśmie emisji teleturnieju zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.
- Bake Off - Ale ciacho! „Bake off - Ale ciacho!” w nowym paśmie ma o 550 tys. widzów mniej
Czwarty sezon kulinarnego teleturnieju „Bake off - Ale ciacho!” po trzech odcinkach w nowym paśmie ogląda średnio 774 tys. osób, o 550 tys. widzów mniej niż drugą odsłonę produkcji pokazywaną rok temu. TVP2 w czasie emisji formatu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
- e-sport Nielsen sprawdzi oglądalność E-Sportu, wiosną w stacji pojawią się reklamy
W marcu zrealizowane zostanie przez Nielsen Audience Mesaurement dwutygodniowe badanie oglądalności kanału E-Sport (nadawanego przez firmę Astro). W drugim kwartale w stacji zaczną być emitowane reklamy.
- Familiada TVP zmieniła porę emisji „Familiady”. Teleturniej jest emitowany tuż przed „Kołem fortuny”
Telewizja Polska zmieniła pasmo emisji „Familiady” w dni powszednie. Teleturniej jest pokazywany o godz. 15.50, a nie o 14.00 jak wcześniej zapowiadano. Tym samym program Karola Strasburgera jest emitowany tuż przed „Kołem fortuny”.
- Jacek Kurski Kurski o wiośnie w TVP: najbogatsza ramówka w mojej kadencji, odmładzamy widza i porządkujemy pasma
- Wiosenna ramówka jest najbogatszą ramówką za mojej kadencji, ponieważ kontynuuje wszystko to, co jest dobre i dokłada w każdym segmencie coś nowego - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. Jednocześnie nie ujawnia, ile pieniędzy Telewizja Polska przeznaczyła na wiosenną ramówkę.
- Familiada „Familiada” siedem dni w tygodniu w TVP2. Dwie premiery, pięć powtórek
Telewizyjna Dwójka od 26 lutego 2018 roku będzie emitować „Familiadę” siedem dni w tygodniu. W weekendy premiery, w dni powszednie powtórki. - W przyszłości może pomyślimy o zwiększeniu liczby premier w ciągu tygodnia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl osoba związana z TVP2.
- Astro Astro ze spadkiem wpływów i 1,63 mln zł straty wskutek inwestycji w E-Sport, na razie bez komentarza ws. „Familiady”
W ub.r. firma Astro, produkująca teleturniej „Familiada” i nadawca stacji E-Sport, zanotowała 2,73 mln zł przychodów ze sprzedaży i 1,63 mln zł straty netto. Spółka tłumaczy to nakładami na rozwój E-Sportu, w którym nie są jeszcze emitowane reklamy. Firma dodaje, że do informacji ws. częstszej emisji „Familiady” odniesie się po prezentacji wiosennej ramówki TVP.
- Astro Akcje producenta „Familiady” zdrożały o 112 proc. po zapowiedzi, że będzie emitowana codziennie
Po tym jak podano informację, że od końca lutego „Familiada” będzie emitowana w TVP2 codziennie, akcje produkującej teleturniej firmy Astro w ciągu dwóch dni zdrożały z 44 do 89 groszy przy obrotach najwyższych od kilku lat.
- Familiada TVP2 będzie pokazywała „Familiadę” także od poniedziałku do piątku
Od 26 lutego teleturniej „Familiada” będzie emitowany w TVP2 nie tylko jak dotychczas w soboty i niedziele, lecz także od poniedziałku do piątku. Tak jak poprzednio będzie go można oglądać o godz. 14:00.









